אא

החל מ-199$ בלבד: מבצע החורף של אל על

חברת התעופה הישראלית מפרסמת את לוח טיסותיה לעונת החורף הקרובה, עם מחירים מיוחדים: פריז ב-349$ וגם טוקיו החל מ-899$. כל המחירים. וגם: הודעה מיוחדת על הארכת תוקף השוברים

צילום: SHUTTERSTOCK צילום: SHUTTERSTOCK

אל על מפרסמת את לוח טיסותיה לחורף הקרוב עם מחירים נמוכים למזמינים מהיום (ב'), עד יום ו', 20 בספטמבר 2024, עבור טיסות הממריאות בין ינואר-מרץ 2025 למגוון יעדי אל על וסאן דור.

מחירי הטיסות כפי שמופיעים במערכות ההזמנה, תקפים לכרטיס הלוך-חזור במחלקת תיירים מסוג LITE שכולל טרולי (מלבד יעדי צפון אמריקה שזמינים ב-Classic).

בין היעדים הזמינים: יעדי אגן הים התיכון החל מ-199$ (סאן דור), בלגרד שבסרביה החל מ-229$ (סאן דור), קרקוב וורשה החל מ-249$ (סאן דור), ברלין החל מ-285$, מילאנו החל מ-293$, רומא החל מ-298$, ליון שבצרפת החל מ-299$ (סאן דור), ציריך החל מ-305$, מינכן החל מ-346$, פריז החל מ-349$, פרנקפורט החל מ-360$, לונדון החל מ-419$, טוקיו החל מ-899$, ניו יורק החל מ-999$ ומיאמי החל מ-1099$.

לוח טיסותיה של אל על בחורף הקרוב מתמקד ביעדים המרכזיים כדוגמת ניו יורק, פריז, לונדון ותאילנד. לצפון אמריקה יתקיימו יותר מ-40 טיסות שבועיות. למזרח יתקיימו 17 טיסות שבועיות - לבנגקוק, פוקט וטוקיו.

החבר תתגבר את הקו לפריז עם יותר מ-20 טיסות שבועיות ובסך הכל כ-200 טיסות שבועיות לאירופה. סאן דור מקבוצת אל על תפעיל עוד 45 טיסות שבועיות ליעדיה השונים.

הכרטיסים זמינים לרכישה באתר אל על ואצל סוכני הנסיעות. ניתן גם לרכוש את "אל על פרוטקט", שמאפשר גמישות בכרטיסי הטיסה, וביטול עד 24 שעות לפני ההמראה וקבלת שובר על הסכום המלא.

תוקף השוברים מוארך אוטומטית בשנה

נוכח המצב וחוסר הודאות בקרב הציבור הישראלי, אל על מאריכה את תוקף שוברי הטיסה שצפויים לפוג בסוף שנת 2024 (31 בדצמבר) בשנה נוספת, כך שתוקפם יעודכן ל-31 בדצמבר 2025. ההארכה מתבצעת באופן אוטומטי, ואין צורך לפנות למוקד השירות.

סמנכ"ל מסחר וקשרים תעופתיים באל על, שלומי זפרני: "אל על בנתה את לוח טיסותיה לחורף הקרוב עם דגש משמעותי ליעדיה המרכזיים שמאפשרים קישוריות רחבה ליעדי המשך, והקפידה להמשיך ולתגבר את תדירויות הקווים ליעדים אלה. אנו יוצאים במהלך נוסף שמטרתו להדגיש לציבור שככל שמקדימים להזמין את טיסות החורף מראש, כך יוכלו להבטיח מחירים אטרקטיביים ליעדי אל על השונים. זה הזמן לתכנן את חופשות החורף לשנת 2025, ולהוסיף את מוצר פרוטקט במחיר סמלי שמאפשר להזמין טיסות מוקדם בראש שקט, עם אפשרות ביטול עד 24 שעות ממועד ההמראה".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אל על

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: