אא

זה היעד הפופולרי ביותר באגן הים התיכון לחודש החגים

גם בחודש חגי תשרי, שהשנה מתקיים במקביל לחודש אוקטובר, יעדי יוון וקפריסין, אגן הים התיכון, צפויים להיות הפופולריים ביותר עבור התיירים הישראלים. בדקנו לאן צפוי להמריא המספר הגדול ביותר של טיסות בחגים, לכל אורך החודש. אלה התוצאות

פאפוס, קפריסין. צילום: shutterstock פאפוס, קפריסין. צילום: shutterstock

למרות מזג האוויר שמעט מתקרר ביוון ובאיים, נדמה כי הישראלים עדיין מצביעים בבורדינג פס, וממשיכים לנסוע בהמוניהם למדינה השכנה האהובה. גם לקפריסין מספר הטיסות בחודש אוקטובר ממשיך להיות דומה לזה של הקיץ, ונדמה כי בדומה ליולי-אוגוסט, גם אוקטובר - חודש חגי תשרי השנה - יהיה החודש של אגן הים התיכון.

בדקנו לאן ייצאו המספר הגדול ביותר של טיסות במהלך החודש הקרוב, התוצאות לפניכם.

במקום הראשון: לרנקה עם 457 טיסות מתוכננות לאוקטובר. בתוספת 155 טיסות המתוכננות לפאפוס (במקום החמישי ברשימת היעדים) מדובר במספר עצום של 612 טיסות שצפויות לצאת בחודש החגים לקפריסין.

במקום השני: אתונה עם 394 טיסות, שהופכות את בירת יוון ליעד הפופולרי ביותר מבין כלל היעדים היווניים, מעל לכל אי יווני אחר.

במקום השלישי: כרתים עם 202 טיסות המורכבות מ-187 טיסות להרקליון, 9 טיסות לחאניה ו-6 טיסות לסיטיה.

האיים הפופולריים ביותר, אחרי כרתים: רודוס (174 טיסות), קורפו הרחב מאחור (43 טיסות), קוס (19 טיסות), מיקונוס (11 טיסות) וסנטוריני (10 טיסות). יש לציין שסנטוריני ומיקונוס כבר פחות פעילים ורבים מהעסקים כבר נעולים בחודש אוקטובר.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: יווןאיי יווןקפריסיןלרנקהפאפוסאתונהכרתים

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: