אא

בשנה הבאה: כרטיס אשראי וטרקלין חדש נוסף לחברת התעופה האמריקאית ב-JFK בניו יורק

חברת התעופה JetBlue מתכננת לפתוח בנוסף טרקלין חדש גם בנמל התעופה בבוסטון. בין הזכאים להיכנס: מחזיקי כרטיס האשראי החדש של החברה שיושק במקביל. בין האטרקציות: בר משקאות עם ברמן בכל שעה ביום

צילום: Shutterstock צילום: Shutterstock

טרקליני העסקים בנמל התעופה JFK מוסיפים להתרחב.

אחרי טרקלין Delta One החדש של דלתא, גם חברת התעופה JetBlue מתכננת פתיחת טרקלין חדש בקרוב.

על פי הודעת החברה, הטרקלין החדש שייפתח בטרמינל 5 של נמל התעופה JFK בניו יורק יארח את חברי מועדון לקוחות היוקרה של החברה TrueBlue Mosaic, וכן את מחזיקי כרטיס האשראי החדש של החברה שיושק בהמשך. בנוסף יוקם טרקלין חדש גם בנמל התעופה של בוסטון. יש לציין ששני הטרקלינים הם הראשונים של החברה. תאריכי הפתיחה המשוערים הם לקראת סוף 2025.

נמל התעופה קנדי - ניו יורק. צילום: Shutterstockנמל התעופה קנדי - ניו יורק. צילום: Shutterstock

"הלקוחות ביקשו טרקלין של JetBlue במשך שנים, ואנחנו כבר לא יכולים לחכות כדי לחשוף את מה שיהיה לנו להציע להם בניו יורק ובבוסטון", אמר מרטי סנט ג'ורג', נשיא JetBlue. "טרקלינים הפכו למצרך חיוני עבור המספר ההולך וגדל של לקוחות המחפשים חוויות פרימיום, והטרקלינים של JetBlue יגדילו עוד יותר את ערך תוכנית הנאמנות TrueBlue".

הגישה בחינם לטרקלינים תהיה זמינה כאמור לבעלי כרטיס אשראי פרימיום JetBlue החדש שפרטים אודותיו יפורסמו בקרוב, TrueBlue Mosaic, Trans-Atlantic Mint. האורחים יקבלו גישה גם לאדם נוסף בכל שימוש בטרקלין. כניסה יומית תתאפשר לרכישה על בסיס מקום פנוי, וכן כניסה שנתית.

כך ייראה הטרקלין ב-JFK

JetBlue מפרסמת פרטים אודות הטרקלין שייבנה בנמל התעופה קנדי (JFK): הטרקלין ישתרע על פני כ-2,500 מ"ר. צבעי הטרקלין יהיו כחול כשל חברת התעופה לצד יצירות אמנות שישולבו בצביעה.

בטרקלין יוקמו שלושה אזורים: Play - אזור רגיעה ובר אלכוהול בשירות מלא ובחינם; Work - אזור עבודה עם עמדות טעינה מהירות ו-Wi-Fi מהיר וחינמי, בר קפה בריסטה ואזור הטרקלין בו יוקם בר המזון והמשקאות החינמי.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: JetBlueטרקלין עסקים

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: