אא

airBaltic מרחיבה הסכם שותפות עם British Airways - מה הוא יכלול?

חברת התעופה הלאומית הלטבית מכריזה על הארכת שיתוף הפעולה שלה עם British Airwaays החל מה-19 בספטמבר 2024. כחלק מההסכם המורחב, airBaltic תציב כעת את הקוד שלה (BT) בטיסות ריגה-לונדון והית'רו-ריגה, המופעלות על ידי בריטיש איירווייס, החל מה-1 באוקטובר 2024

airBaltic.צילום: Shutterstock airBaltic.צילום: Shutterstock

חברת airBaltic מרחיבה ומאריעה את שיתוף הפעולה שלה עם חברת בריטיש איירווייז (British Airways), חברת הדגל של הממלכה הבריטית.

חברת התעופה הלטבית, שחידשה הטיסות בין ריגה (RIX) לתל אביב (TLV) השבוע ב- 17 בספטמבר עם 4 טיסות שבועיות, נמצאת בתנופת פיתוח אדירה ונמצאת בשנת שיא הכוללת הוספת עובדים, הרחבת קווים והשקת מסלולים חדשים לצד שיא ברווחים עם 34 מיליון אירו רווח נקי ב-2023.

החל מה-19 בספטמבר 2024. כחלק מההסכם המורחב, airBaltic תציב כעת את הקוד שלה (BT) על מטוסי ריגה-לונדון טיסות הית'רו-ריגה, המופעלות על ידי בריטיש איירווייס, החל מה-1 באוקטובר 2024.

מרטין גאוס( Martin Geos), נשיא ומנכ"ל airBaltic: "אנו שמחים להרחיב את שותפות הקוד הקיימת (Code Share) כבר ארוכת טווח שלנו עם British Airways על ידי הוספת הקוד שלנו לנתיב החדש שלהם מריגה. שותפות כזו תאפשר הן לאירבלטיק והן לבריטיש איירווייס להציע יותר גמישות לנוסעיהן בטיסות בין לטביה לבריטניה ומחוצה לה. אנו מצפים לעוד שנים רבות של שיתוף פעולה מוצלח".

צילום: Shutterstockצילום: Shutterstock

2024 מציינות שתי החברות 10 שנים של שותפות קוד שיירמשותפת.

בנוסף לכך ש-airBaltic מציבה כעת את הקוד שלה בקו ריגה-לונדון הית'רו-ריגה של British Airways, חברת הדגל של בריטניה תמשיך להציב את הקוד שלה (BA) בטיסות המופעלות על ידי airBaltic מריגה וטאלין ללונדון גטוויק.

airBaltic מפעילה יותר מ-130 קווים מריגה, טאלין, וילנה, טמפרה, ובעונה, גראן קנריה, ומציעה קישורים למגוון רחב של יעדים ברשת הנתיבים של חברת התעופה באירופה, המזרח התיכון, צפון אפריקה ואזור הקווקז.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אייר בלטיקבריטיש איירווייסבריטיש איירוויזairBalticBritish Airways

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: