אא

לאחר ההסכם עם ישראל קנדה מלונאות: מה יעלה בגורלם של 24 המלונות הנותרים של רשת בראון?

עסקת המכירה של לישראל קנדה מצילה כשליש מהמלונות שרשת מלונות בראון מנהלת בארץ. עפ"י הידוע ישראל קנדה עשויה לרכש מספר מלונות בודדים נוספים ונותר יהיה להמתין מה יעשו בבראון עם מלונות הרשת הנותרים

צילום: SHUTTERSTOCK צילום: SHUTTERSTOCK

ישראל קנדה מלונאות חתמה בשבוע שעבר על הסכם לרכישת חלק ממלונות רשת בראון.

ברשת מלונות בראון שבחזקתה נותרו 24 מלונות נוספים יצטרכו כעת למצוא פתרון ולהחליט מה לעשות עם אותם מלונות.

בעלי רשת רשת מלונות בראון שנקלעה למשבר ובעיות עם פרוץ ״מלחמת חרבות ברזל״, זאת לאחר שעוד קודם לכן סבלה ממספר בעיות, טוענים כי המלחמה פגעה בה קשות, זאת לאור אי התמיכה של המדינה בעשרות המלונות שלה בארץ.

ישראל קנדה לה היו עד כה 3 מלונות קטנים בניהול בחו"ל עם כ-110 חדרים, מרחיבה באופן משמעותי את פעילותה בחו״ל ומדובר מבחינתה בעסקה טובה והגיונית.

- היא רוכשת 8 מלונות ביוון עם כ-1,076 חדרים ומגיעה כעת למעשה למספר נאה של מלונות שאותם תנהל בחו"ל, כאשר בכוונתה להגדיל בשנים הקרובות משמעותית את מספר המלונות בחו"ל בדומה לרשתות הישראליות האחרות וביניהן: מלונות פתאל שכבר זמן מה פועלת בחו"ל וישרוטל שהחלה כבר בפעילות בחו"ל וזאת לאור המצב הביטחוני בישראל ואי הוודאות העתידית.

- ראובן אלקס, מנכ"ל רשת מלונות ישראל קנדה, לפני שחבר לרוזן וטוכמאייר, ניהל את רשת מלונות בראון והעובדה כך שהוא מכיר היטב את מרבית המלונות שישראל קנדה כעת רוכשת את פעילותן בישראל.

יש לצייו כי לא בכדי ישראל קנדה מלונאות כבר מתכוונת להיות מונפקת בבורסה באמצעות חברת די.אן.איי, שבעלי השליטה בה הם ברק רוזן ואסי טוכמאייר.

בישראל קנדה ירצו כעת להשביח את הנכסים שרכשו, בארץ וגם בחו"ל, ולהעלות את ערכם.

נזכיר כי ברשת מלונות בראון יש כ-34 מלונות פעילים בישראל, שכאמור ישראל קנדה מלונות רכשה בעסקה (שעוד לא נסגרה סופית), 10 מלונות. בין המלונות שנרכשו:

בראון ביץ בת"א, בראון קלישר בת"א, תיאדור בראון רוטשילד, לייטהאוס בת"א, וילה בראון בת"א, וילה בראון בירושלים, בראון מחנה יהודה ירושלים. כאמור, ישראל קנדה עשויה לרכוש מחוץ לעסקה הנוכחית מלון או שניים נוספים, אך על פי הערכות לא יותר מכך.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונות בראוןישראל קנדה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: