אא

ישראל קנדה מלונות חתמה על מזכר הבנות לרכישת המותג בראון תמורת כ-100 מיליון שקל

העסקה כוללת 8 מלונות ביוון ו-10 מלונות בת"א ובירושלים. 27 מיליון שקל ישולמו במוזמן והיתרה בדרך של נטילה/ הסבת חוב לישראל קנדה מלונות

צילום: Shutterstock צילום: Shutterstock

ישראל קנדה מלונות חתמה על מזכר הבנות לרכישת מותג המלונות בראון.

חברת הבת של ישראל קנדה דיווחה הבוקר (ה׳) על חתימת מזכר הבנות לרכישת פעילות מלונות בראון ביוון, מלונות נבחרים בישראל, המותג בראון, מועדון הלקוחות ואתר האינטרנט תמורת כ-100 מיליון שקל, כאשר 27 מיליון שקל יהיו במזומן והיתרה נטילת /הסבת חוב לקנדה מלונות.

על המגעים בין שתי הרשתות נחשף לראשונה בפספורטניוז כבר לפני כשנה.

העסקה תכלול את פעילות רשת בראון ברחבי יוון הכוללת 8 מלונות בהיקף של כ-1076 חדרים ו- 10 מלונות בתל אביב ובירושלים הכוללים 779 חדרים.

בשל העובדה שלא מגיעים כעת תיירים לישראל והמלונות בהם פועלת בראון בארץ הינם בעיקר מיועדים לתיירים, בישראל קנדה יצטרכו לעשות הסבה והתאמות למלונות כדי להצליח עם אותם מלונות.

נזכיר כי בחודש שעבר פרסמה ישראל קנדה כי המו״מ עם בראון נמשך.

ראובן אלקס. מנכראובן אלקס. מנכ

ראובן אלקס, שותף ומנכ״ל רשת ישראל קנדה מלונות מסר: ״אנו מברכים על כך שהגענו להבנות עם בעלי רשת בראון, אין לי ספק כי המותג בראון תחת ניהול ישראל קנדה מלונות יוכל לממש את הפוטנציאל הגדול שאנו רואים בו .

אלקס הוסיף כי ״האסטרטגיה העתידית של החברה הינה להתרחב מעבר לים, אין ספק כי העסקה הלכה למעשה תוכל לבסס את פלטפורמת הניהול בחו״ל״

לאחר השלמת העסקה רשת מלונות ישראל קנדה תכלול כ-3,600 חדרים בארץ ובחו״ל שיהוו למעשה פלטפורמה להתרחבות משמעותית של הרשת מעבר לים.

נזכיר כי, קבוצת ישראל קנדה מלונות חתמה לאחרונה על שותפות אסטרטגית עם השף איל שני, המעוטר בכוכב מישלן במסעדתו "שמונה" בניו יורק, והוא יהיה אחראי על הקולינריה בכל שטחי מלון PLAY לבונטין תל אביב.

ישראל קנדה מלונות, רשמה בשנת 2023 הכנסה של כ-310 מיליון שקל לעומת 263 מיליון שקל בשנת 2022 (גידול של כ-18% בהכנסות) והכנסה של 121 מיליון שקל בשנת 2021.

בראון אתונה. צילום:  Vangelis Patrakisבראון אתונה. צילום: Vangelis Patrakis

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: ישראל קנדה מלונאותרשת מלונות בראון

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: