אא

האיחוד האירופי רוצה להגביל עישון גם בחללים פתוחים; המלונאים מתנגדים

איגוד בתי המלון, המסעדות ובתי הקפה של אירופה HOTREC יוצא נגד תוכנית האיחוד האירופי להחמיר את תקנות העישון ביבשת: "מניעת עישון ושימוש בסיגריות אלקטרוניות באזורים פתוחים תעביר את העישון למקומות חלופיים שם יפריעו לקהילה"

צילום: SHUTTERSTOCK צילום: SHUTTERSTOCK

אם גם לכם יצא להיכנס או לצאת מבית מלון דרך עננת עשן של אורחי המלון המתכנסים לעשן מחוץ לדלת הכניסה - באיחוד האירופי מעוניינים לעשות סוף לתופעה.

על פי מסמך ארוך של נציבות האיחוד שפורסם לפני כשבוע, הכוונה היא למנוע עישון ושימוש בסיגריות אלקטרוניות גם בחללים פתוחים השייכים למקומות אירוח. לצד בתי מלון מדובר גם על מסעדות ובתי קפה המחזיקים בחללים פתוחים לטובת ציבור הלקוחות שבמתחמים אלה ייאסר העישון.

בתגובה לכוונה זו של האיחוד האירופי, פרסם בסוף השבוע איגוד המלונות, המסעדות ובתי הקפה של אירופה את עמדתו בנושא בהודעה לתקשורת. בהודעה נכתב כי האיגוד "תומך בהגנה טובה יותר על תושבי האיחוד האירופי מפני חשיפה לעישון פסיבי, ואף מעודד מעשנים להפסיק לעשן. עם זאת, אנו מטילים ספק אם הרחבת היקפו והכיסוי שלו לכלול חללים חיצוניים של מקומות אירוח - כגון מרפסות של מסעדות, בתי מלון ובתי קפה - ישיגו למעשה את היעד הבריאותי הזה. במקום זאת, התקנות החדשות יעבירו את העישון למקומות חלופיים, שם תיגרם הפרעה לקהילה המקומית".

באיגוד המלונות, המסעדות ובתי הקפה מסכמים את הדברים ואומרים: "אנחנו מאמינים שיש להעריך היטב את ההשלכות החברתיות והכלכליות של איסור כזה על מגזר התיירות והאירוח לפני כניסת התקנות לתוקף".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: עישוןמלונאות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: