אא

טסים לסיישל? את זה לא תרצו לפספס

על רקע הגברת הטיסות לאיים האקזוטיים לקראת החגים ועונת החורף, אספנו כמה מהדברים הנפלאים ביותר שתוכלו לעשות בזמן החופשה. לכם נותר לקרוא, להזמין וליישם

איי סיישל. צילום: shutterstock| איי סיישל. צילום: shutterstock|

בתקופה הנוכחית ועל הרקע המלחמה הרב זירתית באיזור, הבוקר פורסמה באתר "פספורטניוז" ידיעה לפיה בעקבות הביקוש הגובר לחופשות בתקופת חג סוכות, חברת "ספיריט הפקות עולם" תתגבר את הטיסות הישירות לאיי סיישל, עם טיסה נוספת לצד שש הטיסות הקיימות.

לצד ביטולי טיסות וחשש מביטולים נוספים בעקבות המצב הביטחוני, בספיריט ציינו כי בעזרת תאום עם לשכת התיירות בסיישל, נשמרו מרבית הטיסות שהחברה מפעילה באמצעות חברת התעופה אייר סיישל שכמעט ולא ביטלה טיסות לישראל וממנה במהלך השנה האחרונה.

אז מה עושים שם? הנה כמה דברים שאתם חייבים לנסות לפחות פעם אחת.

לשחות בים

כן, ברור לכולנו שמדובר באי והים הכחול יעטוף אתכם מכל כיוון ובכל זאת – אל תימנעו מכניסה למים של האוקייאנוס ההודי ששונה לחלוטין מהים התיכון המוכר לנו. הטמפרטורה כאן נעה באופן כמעט סדיר סביב 25 מעלות, פשוט אל תיסחפו עם זמן הבריכה בריזורט המפואר ותקדישו זמן גם לים הטבעי המופלא.

רדו מהערסל, כנסו למים!

סיישל. צילום: ספיר פרץ זילברמןסיישל. צילום: ספיר פרץ זילברמן

צאו להליכה

סיישל היא בהחלט לא רק אי שטוח עם חופים לבנים ששוטפים את כל הרדיוס. תמצאו כאן פארקים לאומיים עם עצים ירוקי עד וגבוהים עד מאוד. הצמחייה הטרופית הרבה מהווה כר נוח להליכות מרתקות בטבע פראי כשבאיזור של מאהה תמצאו את מרבית המסלולים המוסדרים והמגוונים. במהאה תמצאו את שביל ההליכה מורן בלאן, לצד גנים בוטניים, גן תבלינים עם נוף מדהים וחיות אקזוטיות שילוו אתכם לאורך כל השהות.

באיזור לה דיגה שידוע בעיקר בחופים המופלאים שלו, אבל כאן תמצאו מסלולים רגועים למדי שזכו בתארים מטעם אונסק"ו.

תסייעו לאקולוגיה

קל מאוד להתפעל מהעולם התת ימי סביב סיישל, אבל הרבה יותר קשה לשמור עליו. אם אתם אוהבים לשלב את ערכי הסביבה בחופשה שלכם, בסיישל תוכלו לצלול לאתרים בהם נעשים מהלכי שימור וגידול אלמוגים, על מנת להיטיב עם הסביבה הימית ולהגדיל את הסיכוי להצלת השמורות במקום.

תוכלו להצטרף לצלילה לאחד מאתרי השימור והגידול, או לאמץ לכם אלמוג בסכום של החל מ-90 יורו ולהרגיש שגם עשיתם משהו טוב.

תשקיעו בעיר הבירה

כאמור, את החופים היפים ביותר בסיישל תמצאו כנראה באיזור לה דיג, אבל שווה להשקיע כמה שעות לפחות בעיר הבירה ויקטוריה, הממוקמת במאהה ובהחלט ראוי לתת לה תשומת לב במסגרת החופשה.

בויקטוריה, בין ערי הבירה הקטנות בעולם, תמצאו דגם מוקטן אבל אופטימי של מגדל השעון הלונדוני (ביג בן), תערכו ביקור במוזיאון הלאומי להיסטוריה ולאחר מכן לערוך סיור במתחם התוצרת המקומית Cooperative des Artisans - ומשם תדלגו אל שוק סר סלווין קלארק (Sir Selwyn Selwyn-Clarke Market).

אל תוותרו על פראלין

עם שם שעושה חשק למתוק, פראלין (Praslin) הוא אי קטן בסמוך לסיישל ומגיעים אליו בטיסת פנים שיוצאת ממאהה.

טבע מועצם מכל מקום, שבילים עם מפלים טבעיים, אתרי צלילה מדהימים וגם כאלה שיעלו חיוך אצל כל אחד ואחת שיסתפקו בשינרקול. תמצאו כאן את שמורת הטבע ואלה דה מאי (Vallée de Mai), אתר מורשת של אונסק"ו שמהווה בית לאלפי סוגים של חיות, החל מתוכים, דרך קופים, זוחלים מסוגים שונים, פרפרים וצבעים שימלאו לכם את האינסטגרם בצבעים שיוציאו לכולם את העיניים. תכף כיפור, תוכלו לבקש סליחה.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סיישלספיריט הפקות עולם

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: