אא

השנה שהייתה וזו שתהייה: מגזין ראש השנה של פספורט - הקליקו לקריאה והורדה

רגע לפני ראש השנה תשפ"ה, זה הזמן לסכם - והשנה הסיכום הוא של אחת השנים הקשות שידעה המדינה ובכללה ענף התיירות. במגזין ראש השנה תמצאו ריאיון עם איש השנה, מנהל רשות התעופה האזרחית שמואל זכאי, וגם הצדעה לטייסי ישראל ולמנהלות בתי המלון, ריאיונות עם מנכ"לי חברות התעופה ועוד

צילום: סיוון פרג' צילום: סיוון פרג'

לא פשוט לסכם שנה כמו זו שעברנו, במיוחד כאשר לא כל החטופים הוחזרו מעזה, המפונים עדיין לא חזרו לבתיהם, ורבים מהמלונות והאטרקציות עומדים סגורים כבר שנה. ובכל זאת, מצאנו כמה נקודת אור אותן אנו מביאים לכם במגזין ראש השנה.

למגזין ראש השנה הדיגיטלי של פספורט לחצו כאן

במגזין תמצאו ריאיון עם איש השנה של פספורט, מנהל רשות התעופה האזרחית שמואל זכאי, וגם הצדעה לטייסים הישראלים שעדיין מדלגים בין פעילות מבצעית בחיל האוויר להמשך עבודתם בחברות התעופה האזרחיות.

עוד במגזין, ראיונות עם מנכ"לי חברות התעופה הישראליות שפעלו כדי להביא את הישראלים הביתה בתחילת המלחמה ובהמשך שמרו על החיבור של ישראל לעולם, וגם עם מנהלות בתי המלון של ישרוטל שעובדות מסביב לשעון - עדיין, כדי להיות לבית עבור המפונים. בעניין זה תמצאו ראיון גם עם מנכ"לית התאחדות המלונות החדשה סיון דטאוקר.

עוד במגזין שלל כתבות מרתקות אודות עתיד התעופה והטרנדים שילוו את הענף בשנה הקרובה, עתיד התעופה הירוקה, וגם המסעדות שעשו את השנה והבראנצ'ים שחזרו לחיינו, תמונת מצב מענף הרכב ועוד.

צילום: יאיר שגיאצילום: יאיר שגיא

למגזין ראש השנה הדיגיטלי של פספורט לחצו כאן

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: שמואל זכאימגזין פספורטאנשי השנה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: