אא

בגודל של 6.5 מגרשי כדורגל: החווה הסולארית הגדולה בניו יורק מוקמת ב-JFK

בנמל התעופה קנדי החלו להקים את החווה הסולארית שלא רק תהיה הגדולה ביותר בניו יורק, אלא גם תהיה ריכוז הפאנלים הסולאריים הגדול בנמל תעופה בעולם. החשמל יספיק לכלל טרמינל 1 ב-JFK, כמות המקבילה ל-3,500 בתים

פאנלים סולאריים ב-JFK פאנלים סולאריים ב-JFK

רשות הנמלים של ניו יורק וניו ג'רזי ונמל התעופה JFK הודיעו במסגרת "שבוע האקלים של ניו יורק" על תחילת הקמת החווה הסולארית בנמל התעופה. השטח יכלול מ-13,000 פאנלים סולאריים שימוקמו על גג הטרמינל, על שטח של שישה מגרשי כדורגל וחצי.

המערך הסולארי של טרמינל 1 יהיה הגדול ביותר בניו יורק והגדול ביותר בכל טרמינל נמל תעופה במדינה.

צילום: Port Authority NY NJצילום: Port Authority NY NJ

המערך החדש יספק 6.63 מגהוואט ויהיה חלק ממערך כולל יותר של 12 מגהוואט בכלל הטרמינלים, שיספקו את החשמל לפעילות היומיומית של הטרמינל. לשם ההשוואה מדובר באנרגיה שיכולה להספיק לכ-3,500 בתים.

"הקיימות - בראש סדר העדיפויות"

"כשהטרמינל החדש יושלם, זה יהיה הטרמינל הגדול ביותר בנמל התעופה קנדי, ולכן אנו שמחים במיוחד לשלב את הפאנלים הסולאריים הירוקים בתכנון הטרמינל", אמר מנכ"ל רשות הנמלים ריק קוטון. "הצבנו את הקיימות בראש סדר העדיפויות שלנו, ומערך השמש האדיר הזה הוא פתרון ייחודי שמדגיש את המחויבות שלנו לאפס פליטות".

צילום: Port Authority NY NJצילום: Port Authority NY NJ

הטכנולוגיה הנקייה עולה בקנה אחד כאמור עם יעדי הקיימות של רשות הנמלים, הכוללים הגעה לאפס פליטות עד 2050. רשות הנמלים, בשיתוף עם רשות החשמל של ניו יורק, בונה גם חופה סולארית של 12 מגהוואט בחניון 9 של JFK. פרויקטים סולאריים נוספים מוקמים גם בנמל התעופה ניוארק.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: נמלי תעופהקיימותJFKניו יורקנמל תעופה קנדי

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: