אא

"2,308 שנות עבודה במצטבר": ארקיע הצדיעה לעובדים הוותיקים

ארקיע קיימה אירוע הוקרה לכבוד 70 עובדיה הוותיקים, חלקם מועסקים בחברה יותר מ-40 שנה. מנכ"ל ארקיע ברלוביץ: "חברה שהיא לא רק מקום עבודה, אלא בית שבו נבנים קשרים וקהילה הנמשכים שנים רבות"

צילום: פאולינה פטימר צילום: פאולינה פטימר

חברת התעופה הישראלית ארקיע ערכה אתמול (ד', 25.9) טקס מיוחד לכבוד עובדיה הוותיקים, המועסקים בחברה כבר עשרות שנים.

צילום:  פאולינה פטימרצילום: פאולינה פטימר

האירוע התקיים בקניון אושילד בהוט סינמה בכפר סבא והגיעו אליו עובדים, חברי הנהלה ודירקטוריון. הערב היה גדוש מורשת וזכרונות מ-75 שנות ארקיע.

צילום: ארקיעצילום: ארקיע

עוז ברלוביץ, מנכ"ל ארקיע, אבי אדרי, יו"ר דירקטוריון תו"ת ומיקי אוזן, מנהל משאבי אנוש בירכו את הנוכחים והדגישו את הקשר החזק בין העובדים לחברה. כיבד בנוכחותו גם אבי נקש בעלי החברה.

 צילום: פאולינה פטימר צילום: פאולינה פטימר

יותר מ-70 עובדים ציינו מ-20 ועד 40 שנות עבודה בחברה. רבים מהם הגיעו לחברה מיד בתום שירותם הצבאי, חלקם מצאו אהבה במקום העבודה והקימו משפחות. רבים צמחו והתקדמו לתפקידי מפתח בארקיע. כחלק מהטקס, הוענקו גם אותות הוקרה למצטיינים בכל מחלקה.

צילום: ארקיעצילום: ארקיע

עוז ברלוביץ, מנכ"ל ארקיע: "הוקרה זו מדגימה את המחוייבות וההישגים המרשימים של אנשי הצוות ומספרת סיפור על חברה שהיא לא רק מקום עבודה, אלא בית שבו נבנים קשרים וקהילה הנמשכים שנים רבות. 28 עובדים חגגו אתמול 20 שנים בארקיע, 40 עובדים חגגו 30 שנים בחברה ו-8 וותיקים ציינו 40 שנות עבודה. העובד הוותיק ביותר - אבשלום גיאת שהחל את עבודתו בשנת 1979. אם נסכם את השנים של כל הוותיקים ביחד, נגיע לסכום מצטבר של 2,308 שנות עבודה".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: ארקיעחברות תעופהעוז ברלוביץ

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: