אא

50 טיסות בינלאומיות עם כ-7500 נוסעים: ישראייר מסייעת לישראלים לשוב ארצה

ביום הראשון שלאחר ההודעה על "המצור האווירי" על ישראל, חברת התעופה הישראלית מבצעת כ-50 טיסות בהן טסים כ-7,500 ישראלים - למרות המצב הביטחוני. "החברה פועלת באופן שוטף ועושה כל מאמץ להפעיל את הטיסות בלוח הקיים"

ישראייר (באדיבות החברה) ישראייר (באדיבות החברה)

כ-50 טיסות ישראייר בינלאומיות ממריאות היום (א' 29.9) מנתב"ג ולנתב"ג. החברה מעדכנת על טיסה אחת בלבד שבוטלה בשל לחץ של צוותים זרים. בסך הכל מדובר בבין 7,000 ל-7,500 נוסעים שטסו עם החברה בטיסות יוצאות ונכנסות.

בישראייר מזכירים את המחירים מלרנקה ומאתונה לטובת הבאת ישראלים שטיסותיהם בוטלו ע"י חברות זרות. עלות כרטיס בכיוון אחד בקו תל אביב-לרנקה או לרנקה-תל אביב עד $249 דולר, עלות כרטיס בכיוון אחד תל אביב-אתונה או אתונה-תל אביב עד $349 דולר ליציאות עד 13.10.24 וחזרות עד 21.10.24.

ישראייר נרתמה לבצע טיסת חילוץ של תלמידים שנתקעו במסע לפולין ולהביאם לישראל, כמו גם מנסה להטיס ככל הניתן חיילים בסדיר, בקבע ובמילואים. לצורך תגבור מוקדי השירות גויסו מדריכי טיולים של נתור, שהגיעו לתגבר את המענה לפונים הרבים.

מישראייר נמסר: "אנו נמשיך לפעול לתגבור לוח הטיסות, תוך מיקוד ביעדים הקרובים בלרנקה ואתונה וזאת על מנת לסייע לכל הישראלים המעוניינים לשוב לארץ לעשות זאת בבטחה לצד הטסת הישראלים היוצאים לחו"ל בתקופת זו."

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: ישראיירמלחמה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: