אא

לראשונה: שותפה בברית חברות התעופה SkyTeam שאינה חברת תעופה

רכבת היורוסטאר ו-SkyTeam, חתמו על מזכר הבנות שסולל את הדרך לנסיעות משולבות באוויר וברכבת. Eurostar תהיה שותפה הראשונה של SkyTeam שאינה חברת תעופה ולקוחות יוכלו לנסוע במסלולים המשלבים טיסות עם נסיעות ברכבת בהזמנה אחת - תוך שהם נהנים מהטבות של SkyTeam

רכבות יורוסטאר בתחנת 'קינגס קרוס' בלונדון. צילום: rf123 רכבות יורוסטאר בתחנת 'קינגס קרוס' בלונדון. צילום: rf123

רכבת היורוסטאר (Eurostar) תהפוך לשותפה הראשונה של SkyTeam שאינה חברת תעופה, ותסלול את הדרך לנסיעות גמישות יותר בין ערים עבור לקוחות ברחבי אירופה.

שותפת הרכבות הראשונה של SkyTeam תספק חווית נסיעה בין-מודאלית משולבת״, מבטיחים בברית חברות התעופה.

שתי החברות חתמו על מזכר הבנות (MOU) שסולל את הדרך לנסיעות משולבות באוויר וברכבת עבור מיליוני לקוחות.

עם Eurostar כשותפה הראשונה של SkyTeam שאינה חברת תעופה, נוסעים יוכלו לנסוע במסלולי נסיעה המשלבים טיסות ארוכות ובינוניות עם נסיעות רכבת בנות קיימא בהזמנה אחת - תוך שהם נהנים מהטבות של SkyTeam.

הרשת המוגדלת של יורוסטאר מציעה אפשרויות רבות ליהנות מנסיעות מרובות ערים בין בריטניה, צרפת, בלגיה, הולנד וגרמניה, שניתן להכיל בקלות באמצעות רכבת.

לקוחות יוכלו לטוס למוקדים הראשיים של SkyTeam בצרפת, הולנד ובריטניה ושדות תעופה גדולים אחרים באירופה ברחבי הרשת של יורוסטאר וליהנות מנסיעות מרובות ערים בצורה בת קיימא יותר.

נכון לעכשיו, כ-13% אחוז מנוסעי יורוסטאר שטסים לטווח ארוך לאחד מהרכזים האירופיים העיקריים של SkyTeam מתחברים ליעד אחר של יורוסטאר באמצעות רכבת.

"Gwendoline Cazenave, מנכ״לית היורוסטאר: הצעה החדשה למטיילים היא בחירה מצויינת לראות את אירופה בצורה הברת-קיימא והנוחה ביותר - ברכבת. ההצעה היא מרכיב מרכזי בחזון הצמיחה של יורוסטאר. אנו יוצרים עתיד שבו נוסעים יכולים להתחבר בין רכבות יורוסטאר, רכבות פנימיות וטיסה ארוכת טווח, ולפתוח את השירותים שלנו לשווקים חדשים ברחבי העולם. היום הוא צעד גדול קדימה לקראת המשימה הזו ואנו מצפים לעבוד עם SkyTeam כדי שיותר מטיילים יוכלו לחוות את השירות הייחודי של יורוסטאר".

Patrick Roux, מנכ״ל ה-SkyTeams: "העבודה עם Eurostar כשותפה הראשונה שלנו שאינה חברת תעופה מדגישה את המחויבות של SkyTeam לספק חווית נסיעה משולבת ואחראית יותר על ידי שילוב נסיעות בין-מודאליות. אחד ממפעילי הרכבות האהובים ביותר בעולם, עם מוניטין של שירות לקוחות, Eurostar מתאים באופן טבעי ל-SkyTeam. אני מצפה לפתח את השותפות שלנו ולהציע ללקוחות בחירה גדולה יותר בנסיעות ברחבי הרשת הגלובלית של SkyTeam".

שתי החברות יעבדו יחד בחודשים הקרובים כדי ליצור חוויה משולבת יותר עבור נסיעות אוויר-רכבת, כדי להבטיח שהלקוחות יוכלו ליהנות מהיתרונות של שני אמצעי התחבורה. השותפות צפויה לצאת לדרך במחצית הראשונה של 2025.

יורוסטאר וחברת SkyTeam, KLM, כבר מנהלות מערכת יחסים ארוכת שנים. החברות ימשיכו לפתח את מוצר הרכבות האוויריות שלהן עבור הלקוחות, מה שכבר הוביל לצמצום אסטרטגי בטיסות בין אמסטרדם לבריסל.

על יורוסטאר

עם צי של 51 רכבות, יורוסטאר מציעה את הרשת המהירה הבינלאומית הגדולה ביותר במערב אירופה, המשרתת 28 יעדים בגרמניה, בלגיה, צרפת, הולנד ובריטניה. בשנת 2024 הודיעה יורוסטאר על כוונתה לרכוש עד 50 ערכות רכבות חדשות.

בשנת 2023, היורוסטאר הסיעה 18.6 מיליון נוסעים.

על SkyTeam

SkyTeam היא ברית חברות התעופה העולמית המחברת רשת גלובלית של יותר מ-1,000 יעדים.

SkyTeam מציעה 750+ טרקליני נמל תעופה, שירותי שדה תעופה עטורי פרסים SkyPriority עם תוכניות הנאמנות של חבריה.

חברות SkyTeam הן: Aeroflot (מושעת)Aerolíneas Argentinas, Aeromexico, Europa, Air France, China Airlines, China Eastern, Czech Airlines, Delta Air Lines, Garuda Indonesia, ITA Airways, Kenya Airways, KLM Royal Dutch Airlines, Korean Air, Middle East Airlines, SAS, Saudia Airlines, TAROM, Vietnam Airlines, Virgin Atlantic ו-XiamenAir.

נזכיר כי חברת אל על הרחיבה בשנתיים האחרונות את שיתופי הפעולה הבינלאומיים ולאחר הסכמי הקוד שייר עם דלתא אייר ליינס, KLM, וחברת תעופה אחרות כמעט כולםן חברות בברית ה-SkyTeam.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: Skyteamיורוסטאר

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: