אא

בדרך ל-SkyTeam: אחרי דלתא, וירג'ין, אייר פראנס ו-SAS - אל על בקוד שייר נוסף עם KLM

אל על מרחיבה את שיתופי הפעולה הבינלאומיים ולאחר הסכמי הקוד שייר עם דלתא אייר ליינס וחברת רבות אחרות - טיסות אל על כבר מופיעות החל מהיום במערכות בשיתוף הפעולה החדש עם החברה הלאומית ההולנדית

אל על ו-KLM (צילום: SHUTTERSTOCK) אל על ו-KLM (צילום: SHUTTERSTOCK)

מתקרבת ל-SkyTeam: חברת אל על החלה היום (16.7.24) בהפעלת קוד שייר עם KLM, חברת התעופה ההולנדית.

במערכות החברה ניתן לראות את הטיסות של שתי החברות מופיעות תחת ההסכם.

הסכם הקוד שייר עם החברה ההולנדית, יאפשר לנוסעי אל על ליהנות מגמישות רבה יותר בבחירת מועדי הטיסות בקו תל אביב – אמסטרדם.

חברי מועדון הנוסע המתמיד ומצטרפים חדשים ייהנו מצבירת נקודות בטיסות קוד שייר עם KLM בקו תל אביב – אמסטרדם, ומהטבות נוספות בהתאם למעמדם.
בנוסף, במסגרת הסכם המועדונים עם מועדון Flying Blue (מועדון הלקוחות של KLM ו-Air France) , חברי מועדון הנוסע המתמיד ייהנו מצבירת ומימוש נקודות בטיסות KLM/Air France למגוון יעדים.

השת״פ החדש תקף למכירה החל מיום 16.7.2024, לטיסות הממריאות החל מיום 22.7.2024.

נוסעי KLM יוכלו לטוס מעתה עם אל על מנתב"ג לאמסטרדם ולהמשיך בטיסות נוחות לכלל יעדי החברה ההולנדית ברחבי העולם - כ-90 פנים אירופיים ועוד 70 ברחבי העולם בהם יעדים רבים בדרום ומרכז אמריקה בהן KLM ואייר פראנס חזקות מאוד.

החברה ההולנדית פועלת תחת הנהלה אחת עם אייר פראנס הצרפתית, עמה לאל על כבר יש הסכם קוד שייר, הסכם שכאמור תקף כיום גם לטיסות חברת האחות ההולנדית.

בנוסף לשתי אלה, לאל על הסכם קוד שייר עם חברות נוספות ב-SkyTeam - וירג'ין אטלנטיק וענקית התעופה מארצות הברית, דלתא אייר ליינס.

ריבוי חברות התעופה שבהסכמים כעת עם אל על, מקרב את החברה הישראלית לכניסה רשמית לברית חברות התעופה העולמית SkyTeam, אחת מהשלוש הגדולות בעולם לצד Star Alliance ו-Oneworld.

מי עוד בברית?

בברית SkyTeam חברות כיום בין היתר, בנוסף לאלה שצוינו כאן, קוריאן אייר, צ'יינה איסטרן, אייר אירופה, ארולינאס ארגנטינה ואירומקסיקו. בנוסף חברות בברית גם חברות התעופה הסעודית והלבנונית.

כניסה לברית החברות, אם תקרה, תהיה הפעם הראשונה שבה חברת תעופה ישראלית חברה בברית שכזו. חברי הברית צוברים נקודות ומעמד בטיסות של כלל החברות בקבוצה כמו גם זכאים להטבות ושדרוגים שונים בכלל החברות – צעד משמעותי מאוד עבור אל על, אם יקרה.

נזכיר כי KLM עצרה את טיסותיה לישראל בשל המלחמה, ואמורה לחדש אותן ב-31 באוגוסט.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אל עלKLMSkyteam

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: