אא

חברת התעופה אייר חיפה המריאה לראשונה - מנתב"ג

חברת התעופה הישראלית החדשה, שהוקמה אחרי עשרות שנים בהן לא קמה חברה בישראל, המריאה בשל המצב הביטחוני מנתב"ג ולא מחיפה - לאילת. באמצע אוקטובר צפויה החברה להתחיל לטוס לקפריסין

אייר חיפה (צילום: אייר חיפה) אייר חיפה (צילום: אייר חיפה)

חברת התעופה הישראלית החדשה המריאה.

הטיסה הראשונה של אייר חיפה, חברת התעופה הישראלית החדשה, המריאה מנמל התעופה בן גוריון לנמל התעופה רמון, זאת לאחר הנחיות מערכת הביטחון שלא אפשרו לחברה לצאת לדרך כשמה, מחיפה.

החברה שקיבלה לאחרונה את רישיון ההפעלה המבצעי ממשרד התחבורה, מפעילה שתי טיסות יומיות מטרמינל 1 בנתב"ג לאילת, במחיר היכרות של 99 ש"ח לכיוון.

מיד לאחר יום כיפור ובכפוף למצב הביטחוני ולאישור הגורמים הרלוונטיים, מקווים באייר חיפה להתחיל את הפעילות מנמל התעופה של חיפה. הטיסה הראשונה מחיפה לאילת מתוכננת נכון להיום ליום א', 13 באוקטובר.

צילום: סיון פרג'צילום: סיון פרג'

יום לאחר מכן מתכננת איר חיפה להתחיל את פעילותה הבינלאומית עם הטיסות מחיפה לקפריסין הטיסה הראשונה ללרנקה מתוכננת לצאת ביום ב', 14 באוקטובר. המחירים ההתחלתיים המוצעים לטיסות מחיפה הם 139 ש"ח לכיוון לאילת ו-64 דולר לכיוון לקפריסין.

גם בעיריית אילת בירכו על הנחיתה הראשונה של אייר חיפה. ראש העיר אלי לנקרי אמר כי "זוהי בשורה חשובה לעיר אילת, לתושביה ולנופשים בה, זו סנונית ראשונה שאני מקווה כי לאחריה יצטרפו מטוסים נוספים וחברות תעופה נוספות לטוס הן בטיסות פנים והן בטיסות לחו״ל מרמון".

וכמה תשלמו על מזוודות, טרולי והושבה במטוסי אייר חיפה? בדקנו כאן

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אייר חיפהאילתשדה התעופה רמון

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: