אא

איפה אנחנו ואיפה הם? ריקי מרטין, הדי ג'ייז הגדולים בעולם ושלל אירועי ספורט - החורף החם של דובאי

אחרי בריאן אדאמס, בקסטריט בויז ומופעי דיסני באבו דאבי: דובאי מחזירה עם לוח מופעי החורף שלה. בתכנון: מרוצי אופניים, אירוע השייט הפופולרי השנתי של אמירייטס, כמה מהשמות החמים בעולם המסיבות וריקי מרטין אחד. כל הפרטים והמחירים (הלא זולים בכלל)

הגלובל וילג' בדובאי. צילום: יח"צ/לשכת התיירות של דובאי הגלובל וילג' בדובאי. צילום: יח"צ/לשכת התיירות של דובאי

רק לפני כשבועיים פרסמה אבו דאבי את לוח מופעי החורף עד סוף שנת 2024. מדובר בעונה התיירותית החמה באיחוד האמירויות, החודשים בהם מזג האוויר משתפר והחופשות נעשות נעימות יותר.

כעת דובאי משיבה מלחמה ומפרסמת את לוח מופעי החורף, גם כן – מעכשיו ועד סוף השנה. בראש הרשימה נמצא מופע של כוכב העל ריקי מרטין, שייערך ב-14 בדצמבר ב"קוקה קולה ארנה" בדובאי. מחירי הכרטיסים נעים בין 299AED במושבי ה"ברונזה" ל-999AED במושבי ה"יהלום".

כמה מהשמות החמים בעולמות הדי ג'ייז והמועדונים יופיעו בדובאי בעונה הקרובה, ובראשם קלווין האריס, מי שעבד בעבר גם עם ריהאנה וכוכבות גדולות אחרות שיקיים מופע אחד ב" Ushuaia Dubai Harbour Experience" ב-26 באוקטובר. מחיר הכרטיס עומד על 259.95 אירו.

די ג'יי נוסף מדובר במיוחד שיופיע בדובאי בעונה הנוכחית הוא מרטין גאריקס שיופיע ב-Atlantis The Palm, המלון המדובר ביותר בשנים האחרונות בדובאי. מחירי הכרטיסים להופעתו מתחילים ב-175AED.

זה רק ספורט

לצד האירועים המוזיקליים יתקיימו גם אירועי ספורט רבים מעתה ועד סוף השנה האזרחית, ובראשם משט הגלשנים המרשים ואליפות העולם בגלישת רוח של אמירייטס – אירוע המתקיים כבר שנים רבות וזוכה לפופולריות רבה בקרב קהל חובבי הספורט הימי. מחירי הכרטיסים מתחילים ב-85 אירו.

דובאי. צילום: 123rfדובאי. צילום: 123rf

גם אחרי ערב השנה האזרחית החדשה, אירוע בפני עצמו כידוע בדובאי, יתקיימו הופעות שונות. ב-27 בינואר 2025 תיערך הופעה של גרין דיי ב-Expo City Arena. מחירי הכרטיסים מתחילים ב-450AED ומרקיעים עד 3,000AED למעריצים השרופים.

עוד אירועים מעתה ועד סוף השנה יהיו "סינדרלה על הקרח", הטריו האיטלקי המרגש "IL VOLO", הזמרת סופי אליס בקסטור, להקת "הליגה האנושית" ו"מירוץ דובאי" שייערך ב-10 בנובמבר ברחבי העיר אותו תוכלו לחוות, בניגוד לאירועים האחרים, גם ללא רכישת כרטיסים.

נזכיר כי בניגוד למרבית חברות התעופה באירופה, Fly Dubai המיוצגת בישראל על ידי Open Sky ממשיכה לטוס ואף לבצע עד 8 טיסות יומיות בקו תל אביב-דובאי. במקביל אתיחאד ממשיכה להפעיל גם כיום את הטיסה היומית בקו תל אביב-אבו דאבי.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: דובאיהופעות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: