אא

SWISS ו-Helvetic Airways מאריכות ומרחיבות את השותפות ביניהן

שתי החברות מאריכות את השותפות שלהן ל-5 שנים נוספות. Helvetic Airways תפעיל עד 15 מטוסים מטעם SWISS במסגרת הסכם החכירה הרטובה

צילום: SHUTTERSTOCK צילום: SHUTTERSTOCK

Swiss International Air Lines ו-Helvetic Airways אמורות להאריך את השותפות ארוכת השנים שלהן לחמש שנים נוספות. במסגרת הסכם החכירה הרטובה בין שתי חברות התעופה, חברת התעופה השוויצרית Helvetic מפעילה עד 15 מטוסי Embraer E190-E2 ו-E195-E2 מתקדמים וחסכוניים בפחמן וקודמיהם E190s ו-E195s ברשת המסלולים האירופית מטעם SWISS. כל המטוסים הללו מושכרים יחד עם הצוותים שלהם.

"Helvetic Airways עומדת באופן מלא ועקבי בכל תקני הבטיחות הגבוהים שלנו ובכל שאיפות הפרמיום שלנו, והיא חביבה על הלקוחות שלנו", מסבירה מנהלת המסחר הראשית של SWISS Heike Birlenbach. "אני שמחה שעכשיו אנחנו יכולים להרחיב את השותפות המוצלחת שלנו. שיתוף הפעולה שלנו לא רק מאפשר לנו לכסות את שיאי התפעול שלנו. עם המטוסים הקטנים יותר של Helvetic אנחנו יכולים לשרת גם יעדים שעבורם מטוס ה-SWISS שלנו יהיה גדול מדי".

"אנו גאים על כך שהשותפות בין SWISS ו-Helvetic Airways מאז 2007 תורחב כעת", מוסיף מנכ"ל Helvetic Airways, טוביאס פוגורבץ'. "זה מאשר לנו שאנחנו עומדים בעקביות בתקני האיכות והאמינות הגבוהים של SWISS, ושהמטוסים האזוריים המתקדמים שלנו משלימים באופן אידיאלי את צי המטוסים של SWISS."

Helvetic Airways תפעיל עד 9 מטוסים מטעמה של SWISS בתקופת לוח הזמנים החורפית הקרובה, בעוד שעד 15 מטוסי Helvetic צפויים להיות בשירות בקווי SWISS בלוחות הזמנים העמוסים יותר של קיץ 2025.

נזכיר כי קבוצת לופטהנזה הכוללת את SWISS ביטלה את כל טיסותיה לישראל עד 31 באוקטובר לאור המצב הביטחוני.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סוויס

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: