אא

צעיר וחצוף: המלון החדש והמעוצב של ברצלונה

מלון MOXY הראשון בברצלונה נפתח בעיצוב מיוחד בהשראת אמנים מקומיים, בריכה עם נוף מרהיב על הגג, חדרים חכמים ותחנת רכבת ממנה תוכלו להגיע לכל מקום שתרצו בעיר התוססת

מלון MOXY ברצלונה (צילום: MARRIOTT) מלון MOXY ברצלונה (צילום: MARRIOTT)

מלונות Moxy מקבוצת Marriott Bonvoy מגיעים לראשונה ללב הפועם של קטלוניה, ברצלונה. החודש, בו גם מציינים עשור לרשת Moxy הצעירה וה"חצופה" של מריוט, ייפתח המלון בלב שכונת Sants השוקקת.

צילום: MARRIOTTצילום: MARRIOTT

המלון משלב אלמנטים המזכירים אמנים בעלי שם בינלאומי כמו הציירים הסוריאליסטים סלבדור דאלי וחואן מירו, כמו גם האדריכל המודרניסטי אנטוני גאודי, הלא הוא שמה הנרדף של ברצלונה. העיצוב משלב פסיפסי קרמיקה קטלאנית מסורתית עם עיצוב תעשייתי עדכני.

מרכז המלון והפעילות של המבנה הוא הבר בו מוגשים קוקטיילים באווירת המקום ללא תשלום. בסמוך לבר נמצא ה-Welcome Lounge בו יוגשו מנות טאפאס מקומיות קלות לצד חלל עבודה משותף.

צילום: MARRIOTTצילום: MARRIOTT

Moxy ברצלונה כולל 414 חדרי אירוח אלגנטיים עם נעילה חכמה, מצעי קטיפה, מקלחונים וטלוויזיות HD חכמות בגודל 55 אינץ', בנוסף לריהוט מודולרי ונורות LED המופעלות בתנועה. כל חדר אירוח כולל ציור קיר של האמנית המקומית סירה לובו, המתאר שכונה אחרת בברצלונה ומרפסת פרטית.

צילום: MARRIOTTצילום: MARRIOTT

בגג המלון בקומה העשירית בריכה מרהיבה ואזור צ'יל-אאוט עם נוף אל העיר. אזור ההסעדה והבר על הגג שייפתחו בתחילת 2025, יורכבו ממסעדה ים תיכונית, בר קוקטיילים ומתחם "אינסטגרמי".

חדר הכושר של המלון פועל 24/7 ומצויד במגוון של ציוד לרבות אופני מירוץ ייחודיים. בנוסף נמצאים במקום חללי אירועים גמישים.

צילום: MARRIOTTצילום: MARRIOTT

המלון נמצא צמוד לאחת מתחנות הרכבת המרכזיות של ברצלונה ממנה ניתן להגיע בקלות ללה רמבלה וללה סגרדה פמיליה, לאצטדיון הכדורגל הנודע של ברצלונה וגם לערים אחרות במדינה - מדריד, סביליה, מלאגה ולנסיה ועוד.

"הארכיטקטורה שלה, הקולינריה והמורשת התרבותית של ברצלונה מתאימות באופן מושלם ליעד לכל השנה עבור Moxy", אמרו ברשת המלונות.

צילום: MARRIOTTצילום: MARRIOTT

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: MOXYברצלונהספרד

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: