אא

בשנה הבאה: 10 יעדים לוהטים ל-2025

מתאילנד ועד ברזיל דרך האי היווני המסקרן: חברת האשראי אמריקן אקספרס מפרסמת את עשרת היעדים הלוהטים לשנה הקרובה. זו הרשימה המלאה

האי פארוס. צילום: shutterstock האי פארוס. צילום: shutterstock

ענקית האשראי אמריקן אקספרס מפרסמת מדי שנה את רשימת היעדים המומלצים והמבטיחים שלה - לשנה הבאה. רגע לפני סוף 2024, החברה מפרסמת את היעדים המומלצים ל-2025 והם שונים ומעניינים.

בריסביין, אוסטרליה - ממוקמת בין חופי הזהב והשמש, ומציעה מוזיאונים מצוינים כמו גם מסעדות וחיי לילה תוססים.

בריטני, צרפת - תרבות ייחודית, נופי חוף וקילומטרים של שבילי הליכה על חוף הים כמו שביל GR34 בראש רשימת הסיבות לבקר באזור בריטני.

פרנצ'הוק, דרום אפריקה - פנינה מוקפת הרים באזור קייפ וויינלנד, אידיאלית ליציאה לחופשת ספארי עם כמעט 50 יקבים, מסעדות טובות וטיולי הליכה.

קו סמוי, תאילנד - ג'ונגל שופע, חופי חול לבנים ומי טורקיז. המקום המושלם למטיילים או למי שמחפשים רגיעה. האי יעמוד במרכז תוכנית טלוויזיה שתעלה בשנה הבאה מה שצפוי להפוך אותו ללוהט במיוחד.

צילום: SHUTTERTSTOCKצילום: SHUTTERTSTOCK

מקאו, סין - למרות שהמרכז ההיסטורי של מקאו נהנה ממעמד מורשת עולמית של אונסק"ו, ומטבח הפיוז'ן המקומי הוא חובה, הסיבה המרכזית לבחירת מקאו היא בתי הקזינו הגדולים, שנתנו למקאו את הכינוי "וגאס של המזרח". גם המסעדות כאן שוות ביקור.

מואב, יוטה, ארצות הברית - שער הכניסה לפארקים הלאומיים "Mighty Five" של יוטה, נקודת התחלה מושלמת לדרום מערב ארצות הברית. רפטינג ברמה עולמית, רכיבה על אופני הרים וטיולים בין סלעים אדומים.

ניקו, יפן - טבע עוצמתי במחוז טוצ'יג'י הכפרי. הר פוג'י, מפלים פוטוגניים ושפע מסלולי הליכה.

פארוס, יוון - האי הנינוח הפך לאי היווני המועדף על רבים עם תרבות תוססת וקו חוף סלעי משובץ בחופים, מפרצונים מבודדים ומערות ים.

סאו פאולו, ברזיל - עיר מגוונת ואחד מיעדי התרבות הגדולים של דרום אמריקה. ביתה של מורשת ארכיטקטונית עשירה וכמה מהמוזיאונים הטובים ביותר של היבשת, אמנות רחוב ואופנה מדהימה.

סאן ואלי, איידהו, ארצות הברית - עם צפיפות פחותה ביחס לאתרי סקי מערביים אחרים, Sun Valley פונה לחובבי טבע ולמטיילים אתגריים. במהלך חודשי הקיץ המטיילים יכולים ליהנות מדיג , ראפטינג, אופני הרים ועוד.

סאו פאולו. צילום: שאטרסטוקסאו פאולו. צילום: שאטרסטוק

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מדריך יעדים

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: