אא

משלבות כוחות: SAS ו-Virgin Atlantic חתמו על הסכם

שיתוף הקוד של שתי החברות השותפות בברית SkyTeam ייכנס לתוקף ב-7 באוקטובר, וההסכם יפתח בפני הסקנדינבים יעדים חדשים ומלהיבים כמו: ברבדוס, אנטיגואה וג'מייקה

צילום: SAS צילום: SAS

SAS ו-Virgin Atlantic הכריזו על הסכם קוד שייר חדש המחזק משמעותית את קשרי העסקים והפנאי לסקנדינביה וממנה.

שותפות ה-codeshare, שתושק ב-7 באוקטובר, תאפשר ללקוחות SAS להתחבר דרך הית'רו למגוון יעדים של וירג'ין אטלנטיק. מאידך, לקוחות וירג'ין אטלנטיק הנוסעים בטיסות מארה"ב וקנדה יוכלו להתחבר דרך לונדון הית'רו ומנצ'סטר, לקווי SAS לשטוקהולם, אוסלו, קופנהגן, סטוונגר וברגן.

לאחר ההצטרפות הרשמית של SAS לברית SkyTeam ב-1 בספטמבר, חברי SAS EuroBonus יקבלו הזדמנויות להרוויח ולממש נקודות בעת נסיעה ב-Virgin Atlantic. בנוסף, חברי מועדון וירג'ין יוכלו לצבור ולממש את הנקודות שלהם בכל שירותי SAS. חברי מועדוני העילית של שתי החברות יזכו במגוון הטבות בלונדון הית'רו מחד ובנמלי התעופה בסקנדינביה.

פול ורהגן, מנהל מסחרי ראשי ב-SAS, אמר: "אנו שמחים מאוד להשיק את שותפות הקוד החדשה הזו עם Virgin Atlantic, להרחיב את טווח ההגעה הגלובלי של SAS ולהציע ללקוחותינו עוד יותר אפשרויות נסיעה ליעדים חדשים ומלהיבים כמו ברבדוס, ג'מייקה ואנטיגואה, עם יעדים נוספים שיוצגו בהמשך. שיתוף הפעולה מספק לחברי EuroBonus הזדמנויות מורחבות לצבור ולממש נקודות ברחבי הרשת הענפה של Virgin Atlantic, מה שמחזק את הערך של תוכנית הנאמנות שלנו".

ג'והא ג'רווינן, מנהל מסחרי ראשי ב-Virgin Atlantic, אמר: "אנו שמחים להשיק שיתוף קוד עם שותפי SkyTeam שלנו ב-SAS, לשפר את הקישוריות שלנו ולהציע יתרונות גדולים יותר לנוסעים המתמידים שלנו, שיוכלו להשיג תגמולים מהר יותר. כחברת תעופה 5 כוכבים מטעם APEX, אנו מצפים לחזק את השותפות שלנו עם SAS ככל שנמשיך להרחיב את הרשת הגלובלית שלנו".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: SASוירג'ין אטלנטיק

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: