אא

מתרחבת: חברת תחזוקת המטוסים Bird Aviation שבשליטת ישראייר במהלך משמעותי חשוב

הקמת האנגר חדש בשדה״ת הישן של לרנקה, יאפשר הגדלת כושר הייצור של מרכז התחזוקה במטרה לענות על ביקושי השיא לתחזוקה כבדה, הנגזרים מהמחסור הקיים בשוק התעופה למטוסים צרי גוף. הפרויקט, שהחל לאחרונה בצמוד להאנגר הקיים בשטח של Bird Aviation, יושק במהלך החודשים הקרובים

צילום: Bied Aviation צילום: Bied Aviation

Bird Aviation חברת התחזוקה הקפריסאית שבשליטת ישראייר מרחיבה את פעילותה.

נזכיר כי ישראייר השלימה לאחרונה רכישת 25% נוספים מחברת התחזוקה הקפריסאית תמורת כ-2.3 מיליון אירו.

כזכור, ישראייר רכשה 50% מהחברה בחודש פברואר 2023 והרחיבה את הקיבולת שלה בהאנגר הנוכחי, עם אחד חדש נוסף בנמל התעופה של לרנקה, קפריסין, עם מתקן חדש שבנייתו תושלם לפני סוף שנת 2024, ויאפשר הגדלת יכולת התחזוקה והרחבה משמעותית של החברה שתוכל לתת שירותים נוספים לחברות תעופה נוספות.

ההאנגר חדש בשדה התעופה הישן של לרנקה, יאפשר כאמור לחברה להרחיב את פעילותה עם הוספת מפרץ חדש שיאפשר לחברה להעניק שירות למטוסים צרי גוף.

הפרויקט, שהחל לאחרונה בצמוד להאנגר הקיים בשטח של Bird Aviation, נמצא כבר בדרך להשלמתו במהלך החודשים הקרובים.

בחברה מצייניםן כי המתקן החדש הוא מענה לביקוש הגובר לשירותי Bird Aviation ולהרחבה המתמשכת של מעגל הלקוחות שלה.

״התפתחות זו משקפת את האמון שיש ללקוחות בחברה, שנצברו באמצעות הביצועים האמינים שלה כאשר המפרץ הנוסף ירחיב את יכולת החברה לעמוד בביקושים הגבוהים, תוך ניצול מלא של מיקומה האסטרטגי של קפריסין, כמרכז המחבר בין אירופה, אסיה ואפריקה״, מציינים בחברה ומוסיפים כי קפריסין ממוקמת באופן אידיאלי לשרת חברות תעופה ברחבי אזור EMEA.

"התרחבות זו היא צעד טבעי עבורנו כאשר אנו ממשיכים לצמוח ולהתאים את עצמנו לצרכי הלקוחות שלנו", אמר פרדריק פראלוס, מנכ"ל Bird Aviation. "ההאנגר החדש יגדיל משמעותית את הקיבולת שלנו ויעזור לנו לשרת טוב יותר את הצרכים המתפתחים של תעשיית התעופה".

צילום: Bird Aviationצילום: Bird Aviation

ישראייר. צילום: Shutterstockישראייר. צילום: Shutterstock

נזכיר כי את הרבעון הראשון של 2024 Bird Aviation סיימה עם נכסים בסך 9.996 מיליון אירו, התחייבויות בסך של 10.329 מיליון אירו (כולל הלוואה בסך של 1.5 מיליון אירו מישראייר); הכנסות בסך של 4.893 מיליון אירו, רווח גולמי בסך של כמיליון אירו, רווח תפעולי בסך של 639 אלף אירו, רווח נקי בסך של 581 אלף אירו.

את 2023 סיימה החברה עם הכנסות בסך של 18.301 מיליון אירו, רווח גולמי בסך של 3.563 מיליון אירו, רווח תפעולי בסך של 2.181 מיליון אירו ורווח נקי בסך של 1.877 מיליון אירו.

בעקבות הרכישה בחודש יוני האחרון, בישראייר ציינו כי "עם רכישת השליטה, מתכננת החברה להגדיל את כושר הייצור של מרכז התחזוקה במטרה לענות על ביקושי השיא לתחזוקה כבדה, הנגזרים מהמחסור הקיים בשוק התעופה למטוסים צרי גוף. רכישת השליטה במרכז התחזוקה בקפריסין תחזק את היתרונות התפעוליים של ישראייר בתחזוקת שוטפת ובתחזוקה כבדה, תגדיל את הגמישות התפעולית, ומטבע הדברים כתוצאה מאיחוד מרכז התחזוקה לדוחות החברה, תשפר את רווחיות החברה והכנסותיה".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: ישראיירBIRD AVIATION

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: