אא

נופשים ביוון בחגים? שימו לב לשביתה שעלולה לפגוע לכם בחופשה

אם תכננתם טיול לאיי יוון במהלך סוכות, שימו לב לשביתה המתוכננת של ארגוני חברות שייט המעבורות ב-22 וב-23 באוקטובר. השובתים מוחים על תנאי העסקתם

מעבורת בחאניה (צילום SHUTTERSTOCK) מעבורת בחאניה (צילום SHUTTERSTOCK)

אם גם אתם תכננתם נופש הכולל שייט מעבורות ביוון במהלך סוכות - שימו לב. התאחדות ארגוני הימאים היוונית הכריזה על שביתה בת 48 שעות ב-22 וב-23 באוקטובר.

מדובר בכלל המעבורות הפועלות ביוון, ובכללן כל המעבורות הפועלות בין אתונה (פיראוס) לבין האיים ובין האיים לבין איים אחרים כדוגמת רודוס, כרתים וגם התיירים האחרונים לעונה בסנטוריני ובמיקונוס.

השביתה המגיעה במהלך חגי תשרי, בהם נופשים ישראלים רבים עושים את חופשתם ביוון, מתקיימת כמחאה על אי-העלאת שכר הימאים ב-12%. בנוסף מוחים הימאים על צמצום לוח הזמנים התפעולי לארבעה חודשים בלבד והפיכתם לעובדים עונתיים.

"תחבורה ימית בטוחה בלתי אפשרית ללא ימאים בעלי זכויות מוגדרות", אמרו אנשי התאחגדות ארגוני הימאים.

נוסעים המחזיקים בכרטיסי מעבורת לתאריכים האמורים, מתבקשים ליצור קשר עם מוקד ההזמנות ממנו רכשו את הכרטיסים על מנת לתאם מועדים חלופיים.

ארגוני העובדים מהווים חלק משמעותי ביותר בהעסקתם, ורק בשנה האחרונה השביתו מספר פעמים את התחבורה הציבורית ביוון ועוד שירותים חיוניים שפגעו בתיירים ובאזרחים ביוון, במטרה לשפר את תנאי העסקתם של העובדים המאוגדים.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: יווןשייט

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: