תל אביב 24°c
ניו יורק 19°c
לונדון 9°c
פריז 12°c
ברלין 14°c
אתונה 19°c
לרנקה 21°c
אא

חיבוק למשפחות, חיזוק לאזרחים: ארקיע מציינת שנה ל-7 באוקטובר

חברת התעופה הישראלית אירחה את עופרי ביבס, שבני משפחתה ירדן, שירי, אריאל וכפיר עדיין חטופים בעזה. קברניט ארקיע לנוסעים לאילת בטרם ההמראה: "נושאים תפילה משותפת לאחיותינו ואחינו שעדיין נמצאים בשבי ולחיילינו - שיחזרו בריאים ושלמים הביתה"

צילום: באדיבות ארקיע צילום: באדיבות ארקיע

במלאת שנה לאירועי 7.10 נערכה שורה של אירועים בארקיע, למען משפחות החטופים, לזכר הנופלים ובתקווה לשובם של כל חיילינו הביתה בשלום.

מספר הטיסה מאילת לנתב"ג הוחלף ל-IZ710 לציון יום השנה לאירועים. צוותי האוויר חילקו בטיסות צמידים שנרכשו ממטה משפחות החטופים ובכל טיסה נותר מקום אחד ריק, עבור החטופים שעדיין לא חזרו.

דקת דומיה בארקיע, הבוקר (צילום: באדיבות ארקיע)דקת דומיה בארקיע, הבוקר (צילום: באדיבות ארקיע)

במטה החברה התארחה עופרי ביבס-לוי, שמשפחתה ירדן, שירי, אריאל וכפיר עדיין חטופים בעזה. ביבס-לוי אמרה "לפעמים אני חושבת שאם יראו לי תמונה של כפיר, לא אדע לזהות אותו. הם נחטפו כשהוא היה בן שמונה חודשים והיום הוא כבר ילד בן שנה ותשעה חודשים. אני מקווה שירדן אחי שומע אותי, אנחנו עושים הכל לחלץ אתכם משם. אין לנו את הפריבילגיה לעצור".

קברניט ארקיע ישי מלר אמר לנוסעים בטרם המראה לאילת הבוקר: "אנו נושאים תפילה משותפת לאחיותינו ואחינו שעדיין נמצאים בשבי שיחזרו ומיד, בריאים ושלמים הביתה. לחיילים האמיצים שלנו ששומרים עלינו שיחזרו בריאים ושלמים לביתם, תודה על כל העשייה למען ביטחוננו".

הקברניט מלר סיכם את השנה הקשה החולפת ואמר "אנחנו מסכמים שנה של מציאות מוזרה בין המילואים לבין העבודה לבין הטיסות. האנשים שכאן, הצוות שאיתכם, עשו טיסות 'מאוד מעניינות' נקרא לזה, עובדים לילות כימים בסיטואציות מוזרות וגם בטיסות חילוץ גם בחגים. אנחנו מאחלים לכולם שנה יותר טובה, שנה של ביטחון, שנה שקטה, אחדות, אחווה - זה מה שמחזיק אותנו".

צפו בדבריו של קברניט ארקיע ישי מלר לנוסעים

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: ארקיעחברות תעופה7 באוקטוברמלחמהחטופים

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: