אא

פינוי תושבים וסגירת נמל התעופה: ההוריקן "מילטון" בדרך לפלורידה

הסופה התחזקה לקטגוריה 5 והחשש הוא מפני פגיעה קשה בתושבים, שהחלו להתפנות. דמי הנסיעה בכבישי האגרה בוטלו ונמל התעופה של טמפה נסגר. בשלב זה אין שינוי בפעילות נמל התעופה של מיאמי

צילום: SHUTTERSTOCK צילום: SHUTTERSTOCK

כוננות שיא בפלורידה מחשש לפגיעת סופת הוריקן. הסופה "מילטון" התחזקה מעל לים לעוצמה 5, והחשש הוא כי תגיע בעוצמה זו אל היבשה, מה שיהפוך אותה לאחת הקטלניות אי פעם.

אחרי שהתושבים החלו להתפנות מבתיהם בעיקר בחוף המערבי של פלורידה, המושל רון דה סנטיס הכריז הלילה (8.10) כי הופסקו התשלומים בכבישי האגרה על מנת לאפשר לכלל התושבים לעשות שימוש בכל הנתיבים. בנוסף, גם שולי הכביש הפכו לנתיבים על מנת לאפשר לתושבים להגיע למקום מבטחים.

טמפה. חשש לפגיעה קשה (צילום: Shutteerstock)טמפה. חשש לפגיעה קשה (צילום: Shutteerstock)

המושל הוסיף עוד כי "בכל מחוז יש מקלטים שניתן להיכנס אליהם גם עם חיות מחמד, ומקלטים לאזרחים בעלי צרכים מיוחדים המצוידים להתמודדות עם סערה. בנוסף למקלטים, מאות אנשי משטרה ועזרה ראשונה יוצבו בחוף המערבי על מנת להתמודד עם פעולות חיפוש והצלה, אם יידרשו, עם חלוף הסופה.

בתוך כך וכחלק מההיערכות לסופה, נמל התעופה של טמפה בפלורידה נסגר, הנחיתות הופנו לנמלי תעופה אחרים במדינה וחברת התעופה Allegiant Air אף העבירה חלק ממטוסיה לנמלי תעופה חלופיים על מנת למזער נזקים.

נמל התעופה של מיאמי ממשיך לעבוד כרגיל, אך בהודעה מיוחדת מהנמל נמסר: "אנו עוקבים אחר התפתחות סופת ההוריקן 'מילטון', יש לבדוק את מועדי טיסותיכם עם חברות התעופה".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סופהסערהארצות הבריתפלורידה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: