אא

יוקרה על הנהר: Park Hyatt מגיע ללונדון

מותג היוקרה של רשת מלונות הייאט מגיע לבירת הממלכה הבריטית עם 203 חדרים בסמוך לפארק באטרסי הפופולרי. העיצוב: אנגלי עם טוויסט. האוכל: יוקרתי. חדר הכושר: 1,550 מ"ר. כל הפרטים

הייאט לונדון (צילום: HYATT) הייאט לונדון (צילום: HYATT)

רף חדש של יוקרה בלונדון. המלון הראשון של Park Hyatt בבירת הממלכה הבריטית ייפתח בקרוב ברובע Nine Elms שבדרום מערב לונדון, סמוך לפארק באטרסי שהפך לאזור תיירותי פופולרי בשנים האחרונות.

מלון Park Hyatt London River Thames יאכלס 203 חדרי אירוח, במרחק הליכה מתחנת הכוח באטרסי, אחת האטרקציות הפופולריות בלונדון שזכתה ל-11 מיליון מבקרים בשנה שעברה. המלון סמוך גם ל-London Eye, לביג בן, לווסטמינסטר אבי ולארמון בקינגהאם.

צילום: HYATTצילום: HYATT

"המלון מגלם יוקרה עם שירות אישי במיקום מרכזי ובעיצוב חדשני", אומרים ברשת המלונות ומספרים כי העיצוב "עכשווי בהשראה אנגלית קלאסית". הרהיטים והפריטים האמנותיים אלגנטיים, והכניסה כוללת מיצב עוצר נשימה בהשראת נהר התמזה. גם במקומות אחרים ברחבי המלון, יוצבו יצירות של אמנים ידועים.

חדרי המלון מעוצבים עם טפטים, עור ופליז, חלונות מהרצפה עד התקרה ונוף מרהיב כמובן אל הנהר המפורסם, בתי הפרלמנט והסיטי של לונדון.

חדר במלון (צילום: HYATT)חדר במלון (צילום: HYATT)

הברים והמסעדות במלון יכללו את The Nine Elms Kitchen & Terrace, שם המנות עונתיות-לונדוניות. בבר ובטרקלין Nine Elms יוגשו קוקטיילים ייחודיים באווירה נוסטלגית.

1,550 מ"ר של בריאות

מתקני הבריאות במלון ייחודיים וימוקמו בקומה שלמה ובה ספא ​​עם נוף פנורמי לנהר, מרכז כושר חדיש בגודל 1,550 מ"ר, ובריכה מקורה גדולה, שישה חדרי טיפולים מפוארים וטרקלין מנוחה.

מרכז הכנסים של המלון מכיל 830 אורחים ושבעה חדרי ישיבות.

סוויטה במלון (צילום: HYATT)סוויטה במלון (צילום: HYATT)

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: הייאטלונדוןבריטניה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: