אא

הסערה בארה"ב: נמלי תעופה נוספים נסגרו, אין צפי לשינוי בטיסות אל על

רשות התעופה האמריקאית FAA מפרסמת אזהרות לנוסעים לכלל נמלי התעופה הגדולים של פלורידה. שדה התעופה של דייטונה ביץ' נסגר. נכון להערב (9.10) לא צפוי שינוי בטיסות אל על

מסוע נמל תעופה מיאמי מסוע נמל תעופה מיאמי

סופת ההוריקן "מילטון" מתקרבת לחופי פלורידה, ורשות התעופה האמרקאית, ה-FAA, מפרסמת אזהרה מפני ביטולים ועיכובי טיסות לכלל נמלי התעופה הגדולים של המדינה.

על פי הודעת ה-FAA נמלי התעופה המרכזיים בהם הטיסות עלולות להתבטל הם אורלנדו, פורט לודרדייל וגם נמל התעופה הבינלאומי של מיאמי. בשעה 17:00 על פי שעון ישראל נסגר שדה התעופה של דייטונה ביץ'. נזכיר כי לקראת התעצמות הסופה נסגר לפנות בוקר גם נמל התעופה של טמפה.

צילום: MIA AIRPORTצילום: MIA AIRPORT

על פי הודעת FAA, טיסות פנים רבות עומדות בפני סכנת ביטול או לפחות דחייה בשעות הקרובות, בין היתר לניו יורק, סן פרנסיסקו ולוס אנג'לס.

עם זאת, שתי טיסות אל על שימריאו לפלורידה הלילה (אחרי חצות, 10.10) ומחר אחרי חצות (11.10) לא צפויות לסבול משינויים או דחיות כך על פי אל על, נכון לשעת פרסום כתבה זו. גם יתר הטיסות לניו יורק, לוס אנג'לס ועדים נוספים שאינם בטווח הסערה כמובן יתקיימו כמתוכנן.

בתשובה לפניית פספורטניוז באל על אומרים כי הטיסות שמספריהן LY017 למיאמי הלילה, ו-LY021 לפורט לודרדייל מחר בלילה, צפויות להתקיים כמתוכנן.

אל על. צילום: עידו וכטלאל על. צילום: עידו וכטל

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אל עלFAAסערהסופהפורט לאודרדיילמיאמיפלורידהנמלי תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: