אא

״צבר ההזמנות לנובמבר חזק מחורף מייצג": ישראייר תפעיל 11 מטוסים בחודש הבא

למרות השינוי בהמלצת האיחוד האירופי לגבי הטיסות לישראל, מנכ״ל ישראייר מציין כי: "הביקושים ושיעורי התפוסה גבוהים״. החברה תתגבר טיסות ליעדים קלאסיים כמו רומא אתונה, בודפשט פראג וכו'. ישראייר הטיסה מתחילת השנה 1,044,132 נוסעים

אורי סירקיס, מנכ"ל ישראייר. צילום: רונן מחלב אורי סירקיס, מנכ"ל ישראייר. צילום: רונן מחלב

למרות השינוי בסטטוס המלצת הטיסות לישראל של בקרת התעופה האירופית שנתנה למעשה לחברות התעופה האירופיות אור ירוק לחזור לטוס במרחב האווירי של ישראל, בחברת ישראייר מציינים כי לא רואים עדיין השפעה בהזמנות המתקבלות בחברה.

אורי סירקיס מנכ"ל החברה אמר הערב (חמישי) לפספורטניוז כי: "הביקושים ושיעורי התפוסה ממשיכים להיות חזקים וצבר ההזמנות לנובמבר חזק מחורף מייצג".

לדברי סירקיס, ישראייר תפעיל בחודש נובמבר 11 מטוסים ותתגבר טיסות ליעדים קלאסיים וביניהם: רומא אתונה, בודפשט ופראג.

בחודש ספטמבר ישראייר הטיסה 192,764 נוסעים, מדורגת שנייה בפעילות בנתב"ג עם 12.92% מכלל הנוסעים הטסים, גידול של כ-54% לעומת ספטמבר אשתקד.

מתחילת השנה, ישראייר הטיסה 1.044,131 מיליון נוסעים המהווים 9.62% מכלל הנוסעים בנתב"ג לעומת 837,353 נוסעים בחודשים ינואר-ספטמבר אשתקד, גידול של כ-24.70%.

כפי שפורסם בפספורטניוז, ישראייר הרחיבה לאחרונה את מרכז התחזוקה בבעלותה בקפריסין, ובכוונתה לרכוש את השליטה בחברת התעופה הצ׳כית - Smartwings.

בראיון מיוחד לגיליון ראש השנה של מגזין התיירות והתעופה של ישראל - פספורט, מנכ״ל ישראייר סיפר כי בשנה האחרונה היו הרבה מאוד נקודות שבירה ותיסכול. ״היו נקודות שחיקה שהרגשתי שאני מאבד את זה, בעיקר באטימות העבודה מול גופי הממשל".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אורי סירקיסישראיירפספורטמגזין פספורטפספורט עיתון התיירות והתעופה של ישראל

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: