אא

אחרי הסופה בארה"ב: פארקי השעשועים ונמלי התעופה ייפתחו מחדש

נמלי התעופה של אורלנדו ושל טמפה ייפתחו היום (שישי) אחרי יומיים של סגירה בשל הסופה "מילטון". 2,200 טיסות בוטלו, נזק קל נגרם לאחד משדות התעופה הקטנים בפלורידה. גם פארקי השעשועים Universal Studios ו-Walt Disney World נפתחים

יוניברסל אורלנדו (צילום: SHUTTERSTOCK) יוניברסל אורלנדו (צילום: SHUTTERSTOCK)

הסופה "מילטון" בארצות הברית נחלשת. הבוקר (11.10.24) היא נחשבת כסופה בדרגה 3 ובמגמת היחלשות. עד עתה בוטלו יותר מ-2,200 טיסות בארה"ב, וכעת נמלי התעופה שנסגרו בשל הסופה נפתחים וחוזרים לאיטם לפעילות.

מנמל התעופה הבינלאומי של אורלנדו נמסר כי הוא צפוי להיפתח, אם לא יהיו שינויים של הרגע האחרון, הבוקר ב-08:00 (15:00 שעון ישראל). גם נמל התעופה של טמפה צפוי להיפתח היום. נמל התעופה פאלם ביץ' נפתח כבר אתמול (חמישי) אחר הצוהריים.

נמלי תעופה קטנים אחרים באזור גם כן מתוכננים להיפתח בהמשך היום פרט לנמל התעופה של סרסוטה שהערכה מעודכנת לגביו תינתן בהמשך שכן הוא נמצא קרוב לעין הסערה.

בסך הכל מדווחים בנמלי התעופה של פלורידה כי לא נגרמו נזקים משמעותיים לרכוש, וכלל העובדים פונו כך שלא היו נפגעים. האירוע היחיד שהתרחש הוא בנמל התעופה של העיר מלבורן שבחוף המזרחי בפלורידה, שם קרס גג והדיווחים בארה"ב מדברים על נזק קל בלבד.

בתוך כך, שני פארקי השעשועים הגדולים באורלנדו, יוניברסל סטודיוז ו-וולט דיסני וורלד הודיעו אף הם כי יפתחו את שעריהם לקהל כמתוכנן היום, 11.10. האירועים שתוכננו להתקיים בפארקים לרבות אלה לקראת ליל כל הקדושים, צפויים להתקיים כמתוכנן.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: נמלי תעופהסופהסערהפלורידה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: