אא

מנכ"ל אשת טורס זיו רוזן עוזב, אפרים קרמר חוזר לכס המנכ"ל

אפרים קרמר יחזור לכס מנכ"ל אשת טורס, 3 חודשים אחרי שזיו רוזן מונה לתפקיד המנכ"ל וחודשיים אחרי שהחל לשמש כמנכ"ל בפועל. רוזן: "לאור הצעה עסקית שקיבלתי ביקשתי לא להמשיך בתפקידי". קרמר: "מאחלים לו בהצלחה, ומודים לו על תרומתו"

זיו רוזן (צילום: אילן בשור) זיו רוזן (צילום: אילן בשור)

עזיבה לא צפויה באשת טורס. מנכ"ל החברה זיו רוזן, שמונה אך לפני שלושה חודשים ונכנס לתפקידו לפני חודשיים, הודיע לבעלים אפרים קרמר על רצונו לסיים את תפקידו.

לדברי רוזן, ההחלטה הגיעה "לאור הצעה עסקית שקיבלתי, המתאימה לניסיון שלי ולמהות העסקית שלי באופן קיצוני". לדבריו הוא יפעל לסייע במציאת מנכ"ל אחר לחברה. בעקבות עזיבתו הבעלים קרמר ישוב לכס המנכ"ל, אותו עזב עם מינויו של רוזן אחרי יותר מ-30 שנה.

רוזן סיים לקראת סוף 2023 את תפקידו כמנכ"ל חברת התיירות גוליבר, וכאמור בחודש יולי הוכרז כמנכ"ל אשת טורס החדש, תפקיד אליו נכנס רק באוגוסט. בעבר עסק בין היתר בתחומי ה-e-commerce, תחום שפניו מועדות אליו גם כעת.

זיו רוזן מסר עוד כי ״אני מודה עמוקות לאפרים קרמר, אילן ישעיהו וכל חברי ההנהלה, על ההזדמנות שנתנו לי בניהול החברה. באופן חד משמעי מצאתי חברה מהטובות ביותר שיש בעיני בענף התיירות, בעלת הקף פעילות, נפח, עומק ומקצועיות רבה הן בצד האופרטיבי והן בצד העסקי. צוות המנהלים והעובדים בחברה ברמת מקצועיות וניסיון מהגבוהות שראיתי בשוק העסקי... אני מאמין מאוד בחברת אשת טורס ובמקומות אליהן היא צפויה להגיע".

אפרים קרמר, מנכ"ל אשת טורס מסר: "בחודשים האחרונים עמלנו על גיבוש התכנית האסטרטגית של אשת טורס, שזיו היה שותף מלא בה. אנחנו מאחלים לו בהצלחה, ומודים לו על תרומתו. אשת טורס ממשיכה במלוא התנופה את קידום התוכניות האסטרטגיות שלה לשנים הקרובות".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: זיו רוזןאשת טורסאפרים קרמר

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: