אא

האירוע הגדול והיוקרתי של דובאי יצא לדרך בלי ישראל ויימשך כ-7 חודשים: Global Village 2024

האירוע השנתי הנוצץ שמסמל את פתיחת עונת התיירות של דובאי יצא לדרך בפעם ה-29. אז מה מחכה לכם שם? מופעים, דוכני אוכל, פארק שעשועים לכל המשפחה וביתנים מכל העולם - אבל הפעם בלי ישראל. כל הפרטים, המחירים וגם - כל האפשרויות לטוס בימינו לדובאי

הגלובל וילג' בדובאי (צילום: GLOBAL VILLAGE) הגלובל וילג' בדובאי (צילום: GLOBAL VILLAGE)

זה האירוע הגדול של העונה, שגם מסמל את פתיחת עונת התיירות של איחוד האמירויות בכלל ושל דובאי הפופולרית בפרט. תחת הסלוגן "עולם ללא גבולות" יצא לדרך אתמול (16.10) ה"גלובל וילג'", הכפר הגלובלי, אחד האירועים המשמעותיים של דובאי שיימשך שבעה חודשים ויינעל ב-11 במאי 2025.

עשרות מדינות יציגו את עצמן באירוע המסורתי שמתקיים כבר 29 שנים. "עולם שבו ניתן למצוא חידוש וריגוש בכל פינה, צבעים, טעמים וחוויות בכור היתוך תרבותי מפואר", כך מגדירים ב-Global Village את האירוע שבשנים האחרונות גם הוקם בו ביתן ישראלי - שבעקבות המלחמה לא יוקם השנה.

החגיגה של דובאי (צילום: GLOBAL VILLAGE)החגיגה של דובאי (צילום: GLOBAL VILLAGE)

"עולם ללא גבולות"? כנראה שעד שזה מגיע למזרח התיכון. לעומת ישראל, יציגו באזור המזרח התיכון בגלובל וילג' בין היתר איראן, קטאר, לבנון, סוריה ותימן. גם ביתן פלסטיני יוקם במתחם.

כאן הכל קורה

הכפר ממוקם סמוך למגרשי הגולף של דובאי, ובמרחק של כ-20 דקות נסיעה ברכב מהמרינה של דובאי. לצד ביתני המדינות יועלו במתחם הגלובל וילג' עשרות מופעים מרהיבים שונים, מרביתם לכל המשפחה ומתאימים לילדים. בלב המתחם מוצב פארק שעשועים עם מתקנים רבים בהם גלגל ענק, "ספינת קאריבים" (בסגנון ספינת פיראטים), קרוסלות שונות ורכבות הרים.

צילום: SHUTTERSTOCKצילום: SHUTTERSTOCK

לצד ביתני המדינות, גם כ-40 דוכני אוכל שונים יחכו לכם ברחבי הגלובל וילג' עם מטעמים מכל העולם, עם הרבה אופציות מהמזרח התיכון אבל גם מכל רחבי העולם, כולל הרבה אפשרויות למזון מהיר שכולם מכירים ואוהבים.

ולא פחות חשוב: נקודות מסומנות לצילומי סלפי. כל ביתן מהמרכזיים (יפן, טורקיה, אירופה, אמריקה ועוד) מסמן את נקודות הצילומים הטובות ביותר, אתם יודעים כדי שיהיו לכם תמונות למזכרת.

כמה זה עולה?

טווח מחירי הכניסה למתחם הגלובל וילג' גדול ומאפשר לכם לרכוש במדויק את מה שמתאים לכם.

מחיר כניסה התחלתי כולל מופעים פתוחים (אך ללא מופעים מיוחדים) עומד על 30AED, כאשר ילדים עד גיל 3 ומבוגרים מעל גיל 65 (יש להציג תעודה עם שנת לידה) ניתנים בחינם אך יש להזמינם מראש באתר הגלובל וילג'.

פארק ריאל מדריד. אפשר לקנות חבילה לכמה פארקים (צילום: Dubai Parks and Resorts)פארק ריאל מדריד. אפשר לקנות חבילה לכמה פארקים (צילום: Dubai Parks and Resorts)

חברת וירג'ין מוכרת חבילות כניסה לגלובל וילג' עם כניסה למופעים מיוחדים ולפארקים נוספים ברחבי דובאי, כמו גם חבילות VIP הכוללות חנייה והנחות שונות לאטרקציות נוספות בדובאי.

בהתאם לרוח איחוד האמירויות באתר הגלובל וילג' מצוינים מספר כללי התנהגות במקום ביניהם להתלבש בצניעות, איסור כניסה לבעלי חיים, הימנעות מגילויי חיבה בציבור, איסור צילום ללא אישור ואיסור כניסה לאופניים, קורקינטים, סגוואי, סקייטבורדים, רולר בליידס וכו'.

איך טסים בימינו?

נזכיר כי לדובאי, נכון להיום, ניתן להגיע עם אל על, ארקיע שחזרה לטוס בקו, ישראייר שחוזרת בשבוע הבא וגם עם Fly Dubai שחזרה לטוס לישראל ומבצעת עד 8 טיסות ביום בין תל אביב לדובאי.

המחיר הזול ביותר לטיסה לדובאי שמצאנו בחודש נובמבר 2024 עם ישראייר עומד על 254$ ועם ארקיע על 280$ לטיסת הלוך ושוב.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: דובאיאיחוד האמירויותGLOBAL VILLAGE

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: