אא

ישראייר חוזרת לטוס לדובאי

עם פתיחת עונת התיירות ביעד הפופולרי, ישראייר תפעיל החל מנובמבר 2024 שש טיסות שבועיות בקו, ולוח הטיסות מראה תכנון להרחבה נוספת. וכמה יעלו החבילות?

דובאי (צילום: SHUTTERSTOCK) דובאי (צילום: SHUTTERSTOCK)

עם פתיחת העונה התיירותית באיחוד האמירויות, ישראייר חוזרת להפעיל את קו תל אביב-דובאי. ישראייר תפעיל 6 טיסות שבועיות בקו החל מחודש נובמבר.

כבר בשבוע הקרוב - החל מ-20.10, יפעלו 3 טיסות בקו. החל מ-27.10 יפעלו בקו 5 טיסות ובהמשך כאמור 6 טיסות בשבוע. מחירי הטיסות יחלו ב-254$ לטיסת הלוך ושוב.

החברה תשווק גם חבילות נופש לדובאי. דוגמה אחת היא חבילת נופש למלון גולדן טוליפ (4 כוכבים) בין 3 ל-6 בנובמבר, הכוללת טיסה ואירוח על בסיס לינה וארוחת בוקר. מחיר החבילה הוא 497$ לאדם.

מטוס ישראייר ועליו דגלי ישראל ואיחוד האמירויות (צילום: עידו וכטל)מטוס ישראייר ועליו דגלי ישראל ואיחוד האמירויות (צילום: עידו וכטל)

כפי שפרסמנו בשבוע שעבר, גם ארקיע חוזרת להפעיל את הקו לדובאי וכבר החלה השבוע בהפעלת הטיסות. בחודש נובמבר גם ארקיע תתגבר עוד יותר את הקו, הנחשב לאחד המרכזיים של החברה בעונת החורף.

במקביל, גם חברת התעופה FlyDubai מאיחוד האמירויות חוזרת לתדירות המוגברת בה החלה לפני ההסלמה הביטחונית האחרונה במהלך המלחמה, ותפעיל עד 8 טיסות ביום בקו תל אביב-דובאי.

בנוסף לישראייר, ארקיע ו-FlyDubai, בקו לדובאי פועלת גם אל על. ענקית התעופה Emirates שעצרה את טיסותיה בתחילת המלחמה לישראל, ולפני כן ביצעה את הטיסות במטוסי ה-777, טרם שבה.

ולמרות זאת, מספר הטיסות בין היעדים הוא מהגדולים ביותר הקיימים נכון להיום ומדובר באחד הקישורים החזקים ביותר של ישראל לעולם בתקופת המלחמה. לדוגמה, בשבוע שבין 3.11 ל-9.11 צפויות להמריא מישראל לדובאי 56 טיסות FlyDubai בסך הכל, 11 טיסות ישראייר, 13 טיסות ארקיע ו-12 טיסות אל על, או בסך הכל כמעט 100 טיסות בשבוע אחד.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: דובאיישראייר

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: