תל אביב 24°c
ניו יורק 19°c
לונדון 9°c
פריז 12°c
ברלין 14°c
אתונה 19°c
לרנקה 21°c
אא

פגיעה חמורה במנוע מטוס דרימליינר 787 של אמריקן איירליינס

צוות טיסה 47 של אמריקן איירליינס מלונדון דיווח על התקלה לאחר הנחיתה בשיקגו. הנוסעים הורדו מהמטוס בביטחה. אין נפגעים. רשות התעופה הפדרלית פתחה בחקירה

787 של אמריקן איירליינס (צילום: 123rf) 787 של אמריקן איירליינס (צילום: 123rf)

אירוע חריג בנמל התעופה בשיקגו. פגיעה קשה התגלתה במנוע של מטוס דרימליינר (787-900) של אמריקן איירליינס, לאחר נחיתתו מלונדון הית'רו בנמל התעופה או'הייר. על פי תמונות שהופצו ברשתות החברתיות ניתן לראות עיוותים בולטים במנוע.

צוות הטיסה דיווח על התקלה רק לאחר נחיתת טיסה 47 אתמול (17.10) סמוך לשעה 16:00 על פי שעון שיקגו. הנוסעים הורדו בביטחה מהמטוס לטרמינל 5 בנמל התעופה של שיקגו, אין נפגעים באירוע.

נמל התעופה בשיקגו. הנוסעים הורדו בביטחה (צילום: Shutterstock)נמל התעופה בשיקגו. הנוסעים הורדו בביטחה (צילום: Shutterstock)

צוותי כיבוי של נמל התעופה בשיקגו הגיעו לבחון את האירוע, אך לא נדרשה התערבותם. על פי מספר פרסומים בארצות הברית הפגיעה נגרמה כתוצאה מרכב מטען על הקרקע, אך הדבר לא אושר על ידי גורמים רשמיים. אמריקן איירליינס טרם הגיבה למקרה נכון למועד פרסום הכתבה.

בהודעת רשות התעופה הפדרלית של ארה"ב (FAA) נכתב: "צוות טיסה 47 של אמריקן איירליינס דיווח על בעיה במנוע בזמן ההסעה (TAXI) לשער בנמל התעופה הבינלאומי שיקגו או'הייר. הנוסעים ירדו מהמטוס באופן רגיל. מטוס הבואינג 787-900 הגיע מנמל התעופה הית'רו בלונדון. ה-FAA פתח בחקירה".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: FAAאמריקן איירליינסשיקגו

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: