תל אביב 24°c
ניו יורק 19°c
לונדון 9°c
פריז 12°c
ברלין 14°c
אתונה 19°c
לרנקה 21°c
אא

הכי גבוה שיש: Emirates חושפת את מטוס ה-NBA לקראת Emirates NBA Cup 2024 בחודש הבא

חברת התעופה אשר חתמה בחודש פברואר השנה על הסכם חסות מסחרית עם ה-NBA, במסגרתו תשתלב בטורניר גביע שנתי - Emirates NBA Cup 2024, יושק לוגו משותף שיופיע בין היתר על מדי השופטים, נוסעי החברה יוכלו לצפות בתכני NBA בטיסות וזה עוד לא הכל

צילום: Emirates צילום: Emirates

חברת Emirates נותנת חסות ושותפה רשמית של ליגת הכדורסל הטובה בעולם ה-NBA - שותפה לגביע Emirates השני שיתקיים בין התאריכים 12/11/24 עד ה-27/12/24, חושפת לכבודו ולרגל תחילת עונת - 2024-2025 של ליגת ה-NBA, מטוס איירבוס מיוחד A-380 המוקדש לליגה הטובה בעולם, בעיצוב צבעים ולוגו של ה-NBA.

כזכור בחודש פברואר השנה, חברת התעופה וה-NBA הכריזו על שותפות רב שנתית במסגרתה חברת התעופה תהפוך לשותפה בתואר של גביע ה-NBA, שנערך לראשונה בהיסטוריה של הליגה העונה.

כשותפה בתואר הראשון של גביע האמירויות ב-NBA, חברת התעופה תוצג גם בעונה הקרובה באמצעות לוגו אירוע משותף של גביע ה-NBA של האמירויות, עם קידום משותף מתוכנן במדיות החברתיות העולמיתו של ה-NBA, שילוט באולמות ה-NBA וברחבי האמירויות.

הלוגו של Emirates יופיע גם על כל חולצות השופטים של ה-NBA, החל ממשחק האולסטאר של ה-NBA 2024 שיתקיים ביום ראשון, 18 בפברואר בשעה 20:00.

כחלק מהשותפות, הנוסעים עם החברה יוכלו לצפות בתכני NBA בכל הטיסות באמצעות מערכת הבידור הטיסה של חברת התעופה, כולל סרטים תיעודיים ארוכים, פרופילי שחקנים, ראיונות ועוד.

עיצוב המטוס ברוח השותפות השיווקית של Emirates וה-NBA והוא יתחיל לפעול ברחבי רשת הנתיבים העולמית של חברת התעופה המעוטרת החל מהשבוע הבא.

העיצוב החדש כולל שיפוע כחול בולט על פני גוף המטוס, המנוקד על ידי הלוגו של ה-NBA. הכיתוב המובהק של Emirates הפך מגופן הזהב הייחודי שלו לאדום, והופיע לצד איור של כדורסל מקפץ בין הלוגו של ה-NBA והאמירייטס.

את המראה החדש של גוף המטוס משלימים כיסויי מנוע אדומים המעוטרים בקליגרפיה לבנה המרכיבה את הלוגו של האמירויות.

הלבוש של ה-Emirates-NBA A380 כולל צביעה מחדש מלאה, כחלק מפרויקט משוכלל הכולל עיצוב, צביעה, ייצור, התקנה והתאמה אישית.

התהליך, שבוצע במלואו על ידי צוותים טכנים של Emirates Engineering Aircraft Appearance, ארך 24 ימים לביצוע, כולל תהליכי הפשטה, צביעה וגרפיקה.

מה-1 בנובמבר ועד ה-17 בדצמבר, כדי לחפוף עם גביע האמירויות ב-NBA, הנוסעים יחוו מוצרים ושירותים בהשראת ה-NBA בטיסות בעת טיסתם מ-14 נקודות בארה"ב וקנדה. סגנון ה-NBA של Emirates הוא אחד מארבעת המטוסים היחידים בצי של חברת התעופה עם עיצובים מלאים בהתאמה אישית מהאף אל הזנב.

נוסעים בכל המחלקות יבחינו במטוס לבוש במשענות ראש מיוחדות ומעוטרות, יקבלו משקאות המוגשים על תחתיות שתוכננו במיוחד ויוכלו להזמין מתפריטים המיוחדים.

חברת התעופה תגיש מנות ומשקאות בהשראת ספורט בכל מחלקות הנוסעים ובטרקלין בטיסות המופעלות על ידי מטוס האיירבוס ה-A380 האייקוני.

אוהדי כדורסל יוכלו גם לצפות במגוון ממשחקי ה-NBA בטיסות של Emirates ובשידור חי ב-Sport24 on ice, מערכת הבידור הטיסה של Emirates.

לפני טיסות, לקוחות יכולים ליהנות גם מתפריט מוגבל בזמן ה-NBA בטרקלינים של Emirates בדובאי, ניו יורק JFK, סן פרנסיסקו, לוס אנג'לס ובוסטון.

Boutros Boutros (בוטרוס בוטרוס), סגן נשיא בכיר של Emirates לתקשורת ארגונית, שיווק ומותג אמר: "אנו גאים להיות השותף הרשמי של חברת התעופה הבינלאומית של ה-NBA והשותפה לתואר הראשון של גביע האמירויות ב-NBA. העיצוב החדש הוא חגיגה של השותפות השיווקית והמשחק שמפגיש אנשים מכל העולם, ואנו מקווים להפיץ את התשוקה ולהתחבר לאוהדים ברחבי מדינות אוהבות כדורסל ברחבי הרשת שלנו. אנחנו גם מצפים להציג חוויות ייחודיות על הסיפון החל מהחודש הבא, עם שורה של מוצרים ושירותים בנושאי NBA כדי לעורר השראה ולשמח את הלקוחות שלנו".

גביע האמירויות ב-NBA לשנת 2024 יוצא לדרך ביום שלישי, 12 בנובמבר כשהניו יורק ניקס תבקר במגרש של פילדלפיה 76 בשעה 19:30. ET, ואחריו גולדן סטייט ווריורס תארח את דאלאס מאבריקס ב-22:00. ET. ה

המשחקים יימשכו עד יום שלישי, 3 בדצמבר, כאשר כל קבוצה משחקת ארבעה משחקי ב"לילות הגביע" בימי שלישי ושישי.

שמונה קבוצות יעלו לסיבובי הנוקאאוט, שיורכבו ממשחק נוק אאוט יחיד ברבע הגמר, שישוחקו ביום שלישי, 10 בדצמבר ורביעי, 11 בדצמבר, ויגיעו לשיאם עם חצי גמר של בשבת, 14 בדצמבר ומשחק האליפות יתקיים ביום שלישי, 17 בדצמבר בארנה T-Mobile בלאס וגאס.

מידע נוסף על גביע האמירויות ב-NBA כאן

חובבי כדורסל יכולים להיות הבעלים של חלק מיוחד מה-NBA עם דגמי העתק של מטוסים במהדורה מוגבלת בעיצוב החדש, בחנות הרשמית של Emirates.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אמירייטסEmirates

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: