תל אביב 24°c
ניו יורק 19°c
לונדון 9°c
פריז 12°c
ברלין 14°c
אתונה 19°c
לרנקה 21°c
אא

Qatar Airways השיקה את הטיסה הראשונה בעולם המצוידת באינטרנט הלווייני Starlink

הנוסעים בטיסה מדוחא ללונדון במטוס בואינג 777 זכו במערכת ה-WIFI הלוויינית החדשנית והמשוכללת, שאפשרה להם המשך פעילות אינטרנטית משך כל הטיסה בחינם. המערכת תותקן בכל צי 777 של החברה

צילום: קטאר איירווייס צילום: קטאר איירווייס

חברת Qatar Airways (קטאר איירווייס) השיקה רשמית את מטוס הבואינג 777 הראשון בעולם המצויד בטכנולוגיית האינטרנט הלוויני סטארלינק - Starlink, המשפרת את חווית הקישוריות בטיסה לנוסעים.

הטיסה ההיסטורית הזו המריאה מדוחא בקטאר ללונדון הית'רו היום, 22 באוקטובר 2024, ומציינת אבן דרך משמעותית עבור חברת התעופה.

האינטרנט האמין והמהיר של Starlink יותקן בכל צי הבואינג 777 של החברה במהלך השנה הבאה. נוסעים בטיסה המצוידת ב-Starlink יכולים כעת ליהנות מקישוריות חלקה, המאפשרת להם ליהנות מהתוכניות האהובות עליהם, לצפות בספורט חי, לעסוק במשחקים מקוונים או לעבוד ביעילות - והכל ללא תשלום לחלוטין מההמראה ועד הנחיתה.

נרשמתם כבר לערוץ הווטסאפ החדש של PassportNews?

Starlink, שנוצרה על ידי חברת SpaceX של אלון מאסק, משתמשת בקונסטלציה נמוכה של מסלול כדור הארץ כדי לספק גישה לאינטרנט במהירות גבוהה אפילו מעל מקומות מרוחקים ואוקיינוסים, שקודם לכן לא ניתן היה להגיע אליהם באמצעות פתרונות קישור קונבנציונליים. היכולת החדשה הזו מבטיחה שהנוסעים יישארו מחוברים אפילו בגובה 35,000 רגל.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: קטאר איירווייסבואינג 777

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: