בפעם הרביעית ברציפות: אל על זכתה ב-5 כוכבי שירות בדירוג APEX
זכייתה של אל על - בקטגוריית חוויית הטיסה, בדירוג העולמי של APEX ל-2024-2025. לצד החברה הישראלית זכו עוד 39 חברות תעופה בדירוג הגבוה בעולם. סמנכ"ל שירות ולקוחות באל על: "עם ההתגייסות המדהימה של אנשינו - אין אתגר שלא נעמוד בו"
אל על מדורגת זו השנה הרביעית ברציפות בדירוג המירבי של חמישה כוכבי שירות, בסקר חברות התעופה היוקרתי של APEX (דירוג השירות בטיסה).
מדובר בהישג יוצא דופן עבורה החברה, בשנה מורכבת ובפעילות תחת אתגרים תפעוליים נוכח המלחמה. אל על התמודדה בשנה האחרונה עם מספר הנוסעים הגדול בתולדותיה.
כל החדשות התעופה בערוץ ה-WhatsApp החדש של PassportNews
דירוג APEX מודד את 600 חברות התעופה המובילות בעולם, ומתבסס על משובים של הלקוחות עצמם שטסו ביותר ממיליון טיסות, שהופעלו על ידי החברות שנבחנו.
השנה נבחרו 40 חברות, שהן פחות מ-7% מהחברות בעולם, אשר זכו בחמשת כוכבי השירות. לצידן ישן עוד 50 חברות שזכו ב-4 כוכבי שירות, ועוד 10 שנחשבות בדירוג העולמי, ואלה יחדיו נמנות על 100 החברות המובילות בעולם בחוויית הטיסה.
בין הפרמטרים שנבחנו: נוחות מושבים, השירות בתא הנוסעים, מזון ומשקאות, מערכת בידור ושירותי גלישה (Wi-Fi).
סמנכ"ל שירות ולקוחות באל על, אורן כהן בוטנסקי: "אני מאמין שהבסיס של חווית אירוח ושירות טובה מתחיל בקשב מתמיד ללקוחות, רצון להשתפר והשקעת משאבים ואנרגיה. קבלת פרס חמשת כוכבי השירות של APEX, בייחוד השנה, מוכיחה שעם ההתגייסות המדהימה של אנשינו - אין אתגר שלא נעמוד בו".
עוד הוסיף כהן בוטנסקי: "הייתה לנו שנה מורכבת ומלאת אתגרים, בה הטסנו יותר נוסעים מהמתוכנן באופן משמעותי, וקבלת הפרס שמביא לידי ביטוי פידבק אותנטי מלקוחותינו, מדגישה כי סטנדרט השירות שלנו הוא גבוה וברמה בינלאומית. לפרס שותפים כל אנשי אל על, שעושים את מירב המאמצים על מנת להוציא את טיסותינו לפועל. אני מודה ללקוחות אל על ברחבי העולם על בחירתם בנו. האמון שלכם בנו - הרוח הגבית שלנו להמשך. שמנו לעצמנו מטרה להוביל ולקדם את תחום השירות וחוויית הלקוח ואנו ממשיכים לצעוד קדימה עם שינויים ושדרוגים".