נוסקות: אייר פראנס ו-KLM קיבלו 5 כוכבים בדירוג APEX של חברות התעופה הטובות בעולם
בפעם השלישית ברציפות חברת התעופה הלאומית של צרפת זוכה ב-5 כוכבים לאחר שנבחרה על ידי APEX ואילו החברה השניה של הקבוצה KLM קטפה את התואר בפעם הרביעית. השנה נבחרו 40 חברות תעופה, שהן פחות מ-7% מהחברות בעולם, אשר זכו בחמישה כוכבים
הישג חשוב לחברות אייר פראנס Air France ו-KLM.
בטקס APEX/IFSA Global EXPO 2024 שנערך אתמול (רביעי) בלונג ביץ', קליפורניה (ארה"ב), קיבלה אייר פראנס הסמכה של חברת תעופה בעלת 5 כוכבים זו השנה השלישית ברציפות.
דירוג זה של חברות התעופה הטובות ביותר נערך מדי שנה על ידי ארגון הנוסעים האווירי (APEX).
נזכיר כי גם חברת אל על זכתה באותו טקס ב-5 כוכבי שירות בדירוג המחמיא והחשוב של APEX.
הדירוג מבוסס על דירוג עצמאי של יותר ממיליון טיסות של נוסעים מכמעט 600 חברות תעופה ברחבי העולם, עם ציונים שנעים בין 1 ל-5 כוכבים.
השנה, הקריטריונים היו אפילו יותר תובעניים, והגבילו את הגישה לקטגוריית 5 הכוכבים רק ל-40 חברות התעופה הטובות בעולם, פחות מ-7% מחברות התעופה שדורגו באופן כללי.
באייר פראנס לא הסתירו את שביעות הרצון מההכרה הרשמית בהצטיינות של החברה מסרו כי הוא ״מעיד שוב על מצוינות חווית הטיסה שמציעה אייר פראנס ללקוחותיה, בכל מחלקות הנוסעים שלה. החל מתשומת הלב המוקדשת לכל לקוח מבחינת נוחות המושבים, דרך היצע הקייטרינג העשיר והמגוון ואיכות הבילוי בטיסה. אייר פראנס מקדישה את תשומת הלב לכך שכל נסיעה תהיה חווית טיול בלתי נשכחת״, נמסר.
פביאן פלוס, סמנכ"ל חווית לקוחות באייר פראנס הוסיף ואמר: ״אנו גאים מאוד לקבל את הפרס הזה זו השנה ה-3 ברציפות ומתכבדים במיוחד להיכלל בקטגוריית 5 כוכבים זו, המדרגת את אייר פראנס בין חברות התעופה הטובות בעולם. ברצוני להודות לכל לקוחותינו על האמון שנתנו בחברת התעופה שלנו בהצבעה עבורנו, כמו גם לכל צוות הקרקע וצוותי הטיסה שלנו, שהעמידו את מומחיותם לשירות כל אחד ואחת מלקוחותינו".
כל החדשות התעופה בערוץ ה-WhatsApp החדש של PassportNews
גם KLM:
בפעם רביעית ברציפות, חברת KLM חברת התעופה ההשניה בקבות אייר פראנס ק.ל.מ זכתה שוב בפרס APEX World Class.
בנג׳מין סמית', מנכ"ל אייר פראנס-KLM, קיבל את הפרס מג'ו לידר, מנכ"ל APEX Group.
״אנו גאים להפליא שזכינו בפרס APEX World Class זו השנה הרביעית ברציפות. אנו מציבים סטנדרטים גבוהים להטסת הנוסעים שלנו בצורה נוחה ובטוחה, תוך התמקדות בהפיכת הטיסה לנקייה, שקטה וחסכונית יותר בדלק. לשם כך, אנו משקיעים רבות בחידוש הצי, עם כניסת ה-Airbus A321neo הראשונה לשירות מאז אוגוסט 2024. בנוסף להצגת ה-Airbus A321neos, שיפרנו את חווית הלקוח במטוסים ארוכי הטווח שלנו על ידי סיום השקת פרימיום נוחות והמוצר החדש שלנו במחלקת עסקים. פרס זה משמש כהוקרה הולמת לכל אחד ב-KLM שעושה כל מאמץ, בכל יום כדי לספק לנוסעים חוויה בלתי נשכחת״, אמר בארי טר וורט, סמנכ"ל פיתוח עסקי של KLM.
כאמור השנה נבחרו 40 חברות, שהן פחות מ-7% מהחברות בעולם, אשר זכו בחמשת כוכבי השירות. לצידן ישן עוד 50 חברות שזכו ב-4 כוכבי שירות, ועוד 10 שנחשבות בדירוג העולמי, ואלה יחדיו נמנות על 100 החברות המובילות בעולם בחוויית הטיסה.