בהשקעה של 340 מיליון דולר: המלון האיקוני בלאס וגאס מתחדש
מלון ריו שנפתח ב-1990 ואינו נמצא על הסטריפ המפורסם, מצטרף לתת-הרשת "Destination" של הייאט, ויעבור שיפוץ מקיף של החדרים, אולמות הכנסים וההיצע הקולינרי. בחזית יוצב מופע תאורה מרהיב. ומה עוד חדש בעיר הנוצצת?
כל חדשות התעופה 24/7 בערוץ הווטסאפ החדש של פספורטניוז
מלון וקזינו ריו מצטרף למותג Destination by Hyatt, ויעבור שיפוץ בהשקעה של 340 מיליון דולר. כך מודיעה השבוע רשת הייאט.
על פי מספר החדרים, שעומד על כ-2,500 מדובר במלון הגדול בעולם ברשת הייאט. ריו, הבניין הוורוד והאיקוני שנראה למרחקים, איננו מהמלונות הוותיקים ביותר בווגאס. הוא נפתח ב-1990 אך לא נמצא על סטריפ המלונות הנחשק והמרכזי של העיר אלא לצדו.
מייק וואדל, סגן נשיא בכיר ברשת הייאט אמר כי "ריו היא אייקון שנולד מחדש, והמורשת והאופי הייחודי שלו עדיין בחיים".
השלב הראשון בשיפוץ של ריו יכלול עיצוב מחדש ועדכון של המגדל שבו 1,500 חדרים וסוויטות. הבניין הנוסף של המלון ישופץ בהמשך.
לכלל החדרים יינתן מראה חדש בהשראת ריו דה ז'נרו בצבעים נועזים וזוהרים. המלון יכלול שש מסעדות חדשות, מתחם בריכות משודרג ובו ארבע בריכות למבוגרים בלבד ולמשפחות ועדכון משמעותי לקזינו עם מאות מכונות חדשות ושולחנות הימורים חדשניים.
כמיטב המסורת של לאס וגאס, דגש משמעותי יינתן על התאורה החיצונית. מעצבי התאורה כריס קורודה ואנדרו גיפין ייצרו מופע אורות שייחנך עם סיום השיפוץ.
מלון ריו משתתף בין היתר במבצעי חודש המבצעים העולמי וחברי המועדון World of Hyatt יכולים להזמין חדרים ב-25% הנחה כמו גם ב-800 מלונות ברחבי אמריקה.
בתוך כך, ונישיאן, מהמלונות המפוארים והמדוברים בלאס וגאס, נכנס לשיפוץ בעלות של 1.5 מיליארד דולר - העלות הגבוהה ביותר שנרשמה בהיסטוריה לשיפוץ מלונות.