שיחה בעלות מקומית בלבד: Wizz Air מעדכנת את מערך שירות הלקוחות שלה
חברת התעופה Wizz Air, שחזרה לאחרונה לישראל עם 13 קווים, מודיעה על עדכון משמעותי במערך שירות הלקוחות שלה, הכולל מגוון אפשרויות מתקדמות לביצוע עצמי ותעריף שיחות מקומי
חברת Wizz Air משדרגת את מערך שירות הלקוחות שלה, הכולל כעת שיחה בעלות מקומית וצ'אטבוט הפועל 24/7.
במסגרת השדרוג, Wizz Air מציעה ללקוחותיה שירות טלפוני בעלות שיחה מקומית בלבד, באמצעות המספר 03-3741285, עם מענה במגוון שפות, כולל אנגלית ורוסית. בנוסף, המרכז החדש זמין גם באתר החברה בעברית, כחלק מהמאמצים לשפר את הנגישות לנוסעים הישראלים.
החברה ממליצה ללקוחות להשתמש בפלטפורמת השירות העצמי באתר ובאפליקציה, המאפשרת ניהול והזמנת טיסות, ביצוע שינויים בכרטיסים, בקשת החזרים, קבלת מידע על הטיסות, שיחה עם צ'אטבוט מתקדם וסיוע אנושי.
לקוחות יכולים להשתמש בצ'אטבוט "אמיליה" (Amelia), הפועל 24/7 ומספק מידע על הזמנות, מצב טיסות, כבודה ושירותים נוספים של החברה. במקרים מורכבים יותר, ניתן לפנות לסוכני צ'אט אנושיים באמצעות האפשרות "Talk to an agent", הזמינה באנגלית.
לאחר הפסקה קצרה, Wizz Air חידשה את פעילותה בישראל ומפעילה 13 קווים ליעדים מרכזיים, כולל אבו דאבי, לונדון, מילאנו, רומא, ורשה, וינה ועוד.
בוגלארקה ספאק, אחראית תחום חוויית הלקוח ב-Wizz Air, מסרה:
"אנחנו מחויבים לספק ללקוחותינו את חוויית הנסיעה הטובה ביותר. שירות הלקוחות נמצא במוקד החברה, והשדרוגים שאנו מציגים היום הם חלק מהשקעותינו המתמשכות בתחום זה."
Wizz Air מפעילה צי של 226 מטוסי איירבוס ומציעה שירותים במחירים נמוכים במיוחד. בשנת 2024 שירתה החברה 62.8 מיליון נוסעים ונבחרה לאחת מחברות התעופה הבטוחות בעולם.