חזרה למסלול: חברות התעופה חוזרות לישראל עם קמפיין חדש בנתב"ג
עם שיפור במצב הביטחוני, הפעילות בנתב"ג מתחדשת. קמפיין "ברוכים השבים" של רש"ת מלווה את חזרתן של חברות בינלאומיות רבות, לצד היערכות לגידול בתנועת הנוסעים
"ברוכים השבים": נתב"ג מקבל את פני חברות התעופה הבינלאומיות.
לאחר הפסקות האש והשיפור במצב הביטחוני, חברות תעופה בינלאומיות רבות הודיעו בימים האחרונים על חזרתן לפעילות בנמל התעופה בן-גוריון.
בין החברות ששבות לישראל: אייר פראנס, Transavia, לופטהנזה, SWISS, אוסטריאן איירליינס, Eurowings, בריסל איירליינס, ITA, אייר אינדיה, אייר בלטיק ועוד.
לרגל חזרתן, רשות שדות התעופה (רש"ת) השיקה קמפיין ייחודי לקבלת הפנים של החברות והצוותים החוזרים. הקמפיין, המוצג על גבי מסכי הדיוטי פרי בנתב"ג, מברך כל חברה ביום חזרתה, עם מסר "ברוכים השבים" באנגלית ובשפת הלאום של החברה - צרפתית, גרמנית, איטלקית, הינדו, לטבית ועוד.
אייר פראנס הייתה החברה הראשונה שקיבלה את קבלת הפנים המיוחדת בשבת האחרונה, לאחר ששבה לישראל לפני כולן, ואחריה Transavia ששבה היום לפעילות בנתב"ג.
ברש"ת נערכים לעלייה הצפויה במספר הנוסעים בעקבות החזרות הללו, וממשיכים בקמפיין דיגיטלי אינטנסיבי לגיוס עובדים, בדגש על תפקידים קריטיים בתחום הביטחון והתפעול. מהלכים אלו נועדו להבטיח היערכות מלאה ליום שאחרי ולגידול במספר הטיסות.