נסעת הרווחת: מותג הרכב החשמלי יעניק לכם 500 שקל מתנה - גם אם רכשתם רכב אחר
במסגרת הקמפיין "נסעת, הרווחת", Geely מציעה ללקוחות מתנה בשווי 500 ש"ח על השתתפות בנסיעת מבחן, במטרה לחשוף את הציבור למותג. ההטבה תינתן לכל משתתף, גם אם יבחר לרכוש רכב אחר

מותג הרכב החשמלי ג'ילי (Geely) יוצא בקמפיין דיגיטלי חדש בשם "נסעת, הרווחת", במסגרתו לקוחות שיגיעו לנסיעת מבחן ייהנו ממתנה בשווי 500 שקל.
ג'ילי מציינת שלוש שנים מאז שנחתה בישראל, וכיום כ-20,000 רכבי ג'ילי נעים על כבישי הארץ.
הקמפיין, שמקודם בדיגיטל וברשתות החברתיות תוך שיתוף פעולה עם משפיענים כמו לירן שטראובר וטל טלמון, נולד מתוך ההבנה כי רוב הלקוחות המגיעים לנסיעת מבחן בסופו של דבר רוכשים רכב של המותג.
בג'ילי מדגישים כי ההטבה תינתן לכל משתתף, גם אם יבחר לרכוש רכב אחר - בתנאי שיציג אישור רכישה.
המהלך, שנעשה בשיתוף משרד הפרסום Pressman-Baruch, כולל השקעה של מאות אלפי שקלים במטרה למשוך לקוחות להתנסות ברכבי המותג. החברה מזמינה את הציבור להגיע לאחד מתשעת מרכזי השירות והמכירה הפרושים ברחבי הארץ ולחוות את הדגם הפופולארי ג'ילי ג'יאומטרי C.

גלי שטרית, סמנכ"לית השיווק של Geely ישראל:
"אחרי שלוש שנים של הובלה הבנו: מי שכבר מגיע אלינו לנסיעת מבחן - לא מתפשר וקונה ג'ילי. אנחנו כל כך בטוחים שהלקוחות יתאהבו בג'ילי במבט ראשון, עד שהחלטנו להעניק להם 500 שקל במתנה על נסיעת מבחן. אנו נערכים להשקת דגמים חדשים שיביאו את המהפכה החשמלית לקהלים נוספים וימשיכו לחזק את נוכחות המותג, שהפך כבר מזמן לאחד המובילים והאהובים בשוק".
למבחני רכב וחדשות נוספות מהארץ והעולם:
מדור הרכב של פספורטניוז