תל אביב 13°c
ניו יורק 6°c
לונדון 4°c
פריז 4°c
ברלין 6°c
אתונה 12°c
לרנקה 15°c
אא

50% מההכנסות של אל על - מחברי מועדון הנוסע המתמיד

כמחצית מהנוסעים שטסו עם חברת התעופה בשנה האחרונה - חברי מועדון, זאת לעומת 41% בשנת 2023. יעד החברה להגיע בשנת 2030 ל-50% מהמכירות באמצעות ערוצי הדיגיטל של החברה

נתב נתב"ג. צילום: פספורטניוז

אל על רשמה בשנת 2024 קפיצת מדרגה מבחינת הנאמנות שמפגינים חברי מועדון הנוסע המתמיד של החברה. 50% מהכנסות החברה נרשמו מחברי מועדון, לעומת 41% בשנת 2023.

ברבעון הרביעי של השנה, המספר עלה עוד יותר לכ-53% לעומת 43% ברבעון הרביעי של 2023.

שיעור הנוסעים שהם חברי המועדון מתוך כלל הנוסעים, עמד ב-2023 על כ-43%, נתון המשקף גידול של כ-23% ביחס לשנת 2023. סך החברים במועדון זינק לסך של 3.26 מיליון לעומת כ-2.84 מיליון בסוף 2023. יעד החברה להגיע עד 2030 ל-4.2 מיליון חברים במועדון הנוסע המתמיד.

מספר כרטיסי האשראי פלייקארד צמח בסוף 2024 ל-447 אלף לעומת 382 אלף בסוף 2023.

אל על מדווחת כי נתח המכירות בערוצי הדיגיטל של החברה הסתכם ב-41% בשנת 2024, לעומת 39% בשנת 2023, כאשר יעד החברה בשנת 2030 להגיע ל-50%

באל על מציינים כי הכוונה של החברה היא "צמיחה מתמשכת בהיקף מכירות בערוצי הדיגיטל, לצד שימור מכירות ערוץ הסוכנים ויצירת איזון בין שני הערוצים המרכזיים".

הכתבה עניינה אותך?

כן
לא

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מועדון הנוסע המתמידאל על

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: