"שער הכניסה להכל": הקמפיין החדש והנוצץ של נמל התעופה בעיר החטאים
נמל התעופה הבינלאומי Harry Reid בלאס וגאס חוגג 62 שנים עם קמפיין חדש וצבעוני: "עדות לכמה רחוק הגענו כנמל תעופה, כעיר וכקהילה"

"Gateway to Anything" - "שער הכניסה לכל דבר".
זהו הסלוגן שנבחר להוביל את הקמפיין החדש והנוצץ במיוחד של נמל התעופה הבינלאומי Harry Reid בלאס וגאס. הקמפיין כולל מספר דוגמאות לאטרקציות - "שער הכניסה למשחקים" (הימורים); "שער הכניסה לבידור"; "שער הכניסה לדרום מדינת נבאדה", "שער הכניסה לספורט" ועוד.

בדברי ההסבר לקמפיין החדש ציינו בנמל התעופה של לאס וגאס כי "בשבת הקרובה - 15.3, ימלאו 62 שנים לפתיחתו של טרמינל 1 בנמל התעופה. ב-1963 פעלו 6 חברות תעופה בלבד בנמל. מאז, נמל התעופה הבינלאומי Harry Reid זינק והפך לנמל התעופה החמישי בעולם על פי תנועת מטוסים, והשמיני בגודלו בצפון אמריקה, על פי תנועת הנוסעים".
עוד אמרו כי "המיתוג החדש, קמפיין Gateway, עלה בדיוק במקום בו הכל התחיל, טרמינל 1. הקמפיין הוא עדות לכמה רחוק הגענו כנמל תעופה, כעיר וכקהילה".


