ארקיע ממריאה עם מחלקת עסקים: השקה חגיגית לקו תל אביב-ניו יורק
רגע לפני טיסת הבכורה, החברה קיימה אירוע על המטוס שיכלול לראשונה מחלקת עסקים והשיקה קמפיין קיץ בכיכובו של אוראל צברי. בהמשך: תגבור הקו לניו יורק עם 5 טיסות שבועיות

ארקיע ממריאה גבוה עם מחלקת עסקים חדשה וקמפיין קיץ רחב.
לראשונה בתולדותיה, חברת ארקיע משיקה מחלקת עסקים יוקרתית בקו תל אביב-ניו יורק.
שעות ספורות לפני טיסת הבכורה שתמריא הערב (יום ד'), שנערכת באמצעות מטוס מדגם AIRBUS 330-200, קיימה החברה אירוע חגיגי על סיפונו. במסגרת האירוע נערך סיור במחלקת העסקים, הוצגו טעימות מהתפריט החדש, והושק קמפיין הקיץ החדש, בהשתתפות הפרזנטור החדש – הקומיקאי והשחקן אוראל צברי.
במהלך האירוע הכריזה ארקיע גם על תגבור משמעותי של הקו לניו יורק, בעקבות גל ביטולי טיסות של חברות אמריקאיות. החברה תצרף לקו מטוס בואינג 787 דרימליינר חדש, שיאפשר תוספת של שתי טיסות שבועיות - ובכך תפעיל חמש טיסות שבועיות בקו זה.
מחלקת העסקים החדשה כוללת 18 מושבים מרווחים הנפתחים למיטות שינה באורך שני מטרים, שירות VIP מלא, כבודה מוגדלת, ערכות נוחות אישיות ותפריט קולינרי יוקרתי.
מחירי הטיסות במחלקה היוקרתית יחלו מ-1,750 דולר לכיוון.

רפי נקש, מבעלי ארקיע, נכח באירוע החגיגי וציין: "באתי לפתיחה הראשונה של מחלקת העסקים, והכול ברמה גבוהה מאוד. חברים שלי בארה"ב ביקשו שאראה את המטוס ואמליץ להם עליו – ואעשה זאת באהבה, כי באמת מדובר במטוס שכולל את כל ההטבות של ביזנס קלאס. עוז (המנכ״ל) עושה עבודה נהדרת. אני מקווה שנפתח טיסה יומית בקו הזה".
"אנחנו נטוס הקיץ עם 11 מטוסים וצופים להוביל מיליון וחצי נוסעים - זו בשורה ענקית של ארקיע", הוסיף עוז ברלוביץ', מנכ"ל ארקיע. הוא ציין כי החברה מודעת לרמות המחירים בשוק ופועלת להציע טיסות לכל מקום במחירים סבירים. לדבריו, בשונה מהמשבר הקודם, הם מביאים כעת היצע אמיתי. עוד ציין ברלוביץ', שהישראלים מעדיפים לטוס עם חברה ישראלית - במיוחד במצב הביטחוני הנוכחי, "זו מנייה בטוחה". צפו בדבריו:
אוראל צברי, הפרזנטור החדש של ארקיע, שיתף בחוויות מימי הצילום והוסיף: "מאז אני מאוורר את כולם. כיף להפוך להיות המאוורר הלאומי של ארקיע. התחברתי מאוד לקמפיין ולמסר".
