אל על ממריאה עם מועדון הנוסע המתמיד: עלייה של 10% במספר החברים ו־57% מהכנסות הרבעון מהם
המספרים מעידים על מגמת התחזקות ברורה של מועדון הנוסע המתמיד, שממשיך להוות מנוע צמיחה מרכזי לחברה. מספר החברים הגיע לשיא של 3.338 מיליון – גידול של יותר מ-10% תוך שנה

חדשות. עדכונים. מבצעים ✈️ פספורטניוז ב-WhatsApp >> וב-Telegram >>
חברת אל על מציגה נתונים חיוביים ברבעון הראשון של שנת 2025, עם עלייה ניכרת בהיקף המכירות המתבצעות על ידי חברי מועדון הנוסע המתמיד של החברה.
כזכור, החברה פרסמה בשבוע שעבר את תוצאותיה הכספיות ברבעון הראשון בו מציגה עלייה של כ-18.7% ברווח הנקי, עם רווח נקי של כ-95.6 מיליון דולר, הודות לזינוק בהכנסות מנוסעים וירידה חדה בהוצאות המימון.
לפי נתוני החברה, כ-57% מסך הרכישות ברבעון הראשון בוצעו באמצעות חברי המועדון – עלייה לעומת שיעור של כ-50% בלבד בתקופה המקבילה אשתקד.
מדובר בעלייה משמעותית אשר מעידה על מגמת התחזקות מובהקת של מועדון הלקוחות של אל על, המשמש לא רק ככלי שיווקי, אלא גם כפלטפורמה מרכזית לשימור נאמנות הנוסעים והרחבת פעילותה של החברה בטווח הארוך.
גידול מתמשך במספר החברים
מספר חברי מועדון הנוסע המתמיד של אל על המשיך לטפס ברבעון הראשון של 2025, והגיע לשיא של 3.338 מיליון חברים – עלייה של למעלה מ-10% בהשוואה ל-3.018 מיליון חברים שנרשמו בסוף מרץ 2024. לשם השוואה, בסוף שנת 2024 עמד מספר החברים על 3.266 מיליון – כלומר, תוספת של למעלה מ-70 אלף חברים בתוך שלושה חודשים בלבד.
נתון זה מחזק את מגמת הצמיחה הרציפה של המועדון, ומהווה תמריץ נוסף לאל על להמשיך ולהשקיע בפיתוח שירותים והטבות ייחודיות עבור לקוחותיה הקבועים.
גם כרטיסי פלייקארד מתחזקים
מגמה חיובית נרשמה גם בתחום כרטיסי האשראי של החברה – פלייקארד. נכון לסוף הרבעון הראשון של 2025, מספר מחזיקי כרטיס פלייקארד הגיע ל-468 אלף – גידול של כמעט 20% לעומת 390 אלף מחזיקים בלבד ברבעון הראשון של 2024. מדובר בזינוק גם ביחס לסוף 2024, אז עמד מספרם על 447 אלף.
מבט לעתיד: יעד של 4.2 מיליון חברים עד 2030
אל על מציבה לעצמה רף גבוה לשנים הקרובות, ומעריכה כי עד שנת 2030 יעמוד מספר חברי מועדון הנוסע המתמיד על כ-4.2 מיליון. תחזית זו מבוססת על קצב הצמיחה הנוכחי, לצד אסטרטגיות חדשות שמקדמת החברה בתחום חוויית הלקוח, הדיגיטל ושיתופי פעולה עם חברות נוספות במשק.
בסיכומו של דבר, הנתונים מרמזים כי מועדון הלקוחות הפך לעמוד תווך בפעילות העסקית של אל על – ולא בכדי.
חיזוק הקשר עם לקוחות קיימים, לצד גיוס מתמיד של חברים חדשים, מאפשר לחברה לבסס יתרון תחרותי בשוק התעופה הישראלי והבינלאומי.