אייר חיפה ממריאה לעידן הבינה המלאכותית: 75% מהשירות כבר מנוהל על ידי סוכנים דיגיטליים
המערכת החדשה, שהוטמעה בליווי Deloitte, מאפשרת לסוכני AI לנהל שלושה מכל ארבעה פניות שירות בזמן אמת – ומבשרת את המהלך הבא: הזמנה מלאה בליווי דיגיטלי וללא מגע אנושי

חדשות. עדכונים. מבצעים ✈️ פספורטניוז ב-WhatsApp >> וב-Telegram >>
חברת התעופה "אייר חיפה" מחדשת את השירות הדיגיטלי שלה.
החברה הודיעה על השלמת הטמעת Agentforce, סוכני הבינה המלאכותית של Salesforce, במסגרת האסטרטגיה הדיגיטלית של מערך השירות והמכירות שלה.
במסגרת הפרויקט, שבוצע בליווי Deloitte, הוטמעו סוכני AI אוטונומיים המנהלים כיום 75% מפניות שירות הלקוחות של החברה. הם מציעים שירות מגוון, החל מטיפול בשאלות כלליות, דרך בדיקת זמינות טיסות ועד סיוע בתהליך ההזמנה, הן ללקוחות פרטיים והן ללקוחות עסקיים.
סוכני Agentforce מהווים חלק פעיל בפלטפורמת Salesforce, ומשלבים מידע בזמן אמת ממערכות CRM והנתונים בענן. הסוכנים מספקים שירות חכם, מדויק ומיידי, עם זמינות מלאה בכל שעה ובכל שפה.
בשלב הבא, מתכננת אייר חיפה לפתח סוכנים נוספים שינהלו את תהליך ההזמנה כולו, מקצה לקצה - כולל ייזום הזמנה, תיאום והתאמה אישית, כך שכל רכישת כרטיס תתבצע בליווי סוכן דיגיטלי מלא וללא מגע אנושי.