היום: שיא במספר הנוסעים בנתב"ג מאז "שאגת הארי"
סימנים של חזרה לשגרה: במהלך היום (25.6.26) צפויים לעבור בנמל התעופה בן גוריון יותר מ-75 אלף נוסעים, המספר הגבוה ביותר מאז המלחמה האחרונה מול איראן. בחוד יולי: צפי ל-2 מיליון נוסעים | המלצות רשות שדות התעופה לנוסעים
צילום: Shutterstock חדשות. עדכונים. מבצעים ✈️ פספורטניוז ב-WhatsApp >> וב-Telegram >>
היום, יום חמישי (25.6.26), צפויה להירשם בנמל התעופה בן גוריון תנועת הנוסעים הגבוהה ביותר, מאז פרוץ מבצע "שאגת הארי". מדובר ביותר מ-75 אלף נוסעים, שיעברו בטיסות בינלאומיות נכנסות ויוצאות.
בחודש יולי צפויים לעבור בנתב"ג, מעל 2 מיליון נוסעים, גידול של כ-25% בתנועת הנוסעים הבינלאומית, בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד.
ברשות שדות התעופה ממליצים לנוסעים לבצע צ'ק-אין מראש, לבדוק מבעוד מועד מאיזה טרמינל יוצאת הטיסה, להגיע לנתב"ג 3 שעות לפני מועד הטיסה ולהתעדכן בשעת הטיסה מול חברת התעופה.
במסגרת היערכות רשות שדות התעופה לגידול הצפוי במספר הנוסעים במהלך חודשי הקיץ, ישוב טרמינל 1 לפעילות. החל מיום 28.6.26 יחודשו הטיסות הפנים ארציות מטרמינל 1 , והחל מיום 1.7.26 יחודשו גם הטיסות הבינלאומיות מטרמינל 1.
שרת התחבורה מירי רגב: "ההיערכות כוללת עבודה מול כלל הגורמים, ובכלל זה פינוי חלק המטוסים האמריקאים מנתב"ג".
יו״ר רשות שדות התעופה, יפתח רון טל: “רשות שדות התעופה ממשיכה לפעול להרחבת הקיבולת בנתב”ג, תוך שמירה על רמת בטיחות, ביטחון ושירות מהגבוהות ביותר".
מנכ"ל רשות שדות התעופה, שרון קדמי: "אנו פועלים במציאות ביטחונית מורכבת, לצד מאמצים מתמשכים להגדלת הקיבולת התפעולית בנתב"ג".





