אא

לאחר חמש וחצי שנים: גיורא רום פורש מניהול רת"א

האלוף במילואים המכהן בתפקיד מזה כחצי עשור, נועד אתמול עם שר התחבורה, ישראל כץ והביע בפניו את רצונו לסיים את התפקיד בקרוב. רום שבמהלך הקדנציה נמנה בין מנסחי רפורמת "השמים הפתוחים" ציין: "רת"א אחת החבורות המובחרות אשר היה לי הכבוד לעמוד בראשן"

נתב"ג. צילום: 123rf נתב"ג. צילום: 123rf

גיורא רום פורש. מי שכיהן במהלך חמש וחצי השנים האחרונות כמנהל רשות התעופה האזרחית (רת"א), הודיע אמש לאחר פגישה עם שר התחבורה, ישראל כץ, על רצונו לעזוב את תפקידו.

על אף בקשתו של השר כץ מהאחרון לשקול מחדש את בקשתו, הודיע רום כי החלטתו היא סופית. כזכור, רום עוד נאם אתמול (שלישי) בשעות הצהריים בטקס השקת מטוס האמברייר החדש של חברת ארקיע בשדה דב, אולם כפי שמעידים גורמים בענף התעופה, אף אחד לא יכול היה לנחש כי זוהי הבשורה אשר תגיע מכיוונו.

יש לציין כי במהלך הקדנציה של רום, הוא הצליח להוביל את רת"א להישגים כבירים, בין היתר כאחד ממנסחיה של רפורמת "השמים הפתוחים" עם האיחוד האירופי, הובלת פרויקט "מגן רקיע" להגנת מטוסים כנגד טילי כתף, שיקום משמעותי של חלק נכבד מהחקיקה התעופתית בישראל וכן קיבוע מעמדה כרגולטור ממשלתי מוביל.

רום התייחס מיד לאחר פרסום ההודעה על רצונו לעזוב את התפקיד וציין. "אני מבקש להודות באופן אישי לשר התחבורה על האמון שנתן בי במשך השנים הארוכות בהן היה לשר הממונה עליי וכן להודות לו על הגיבוי הבלתי רגיל לו זכיתי, שכן אין זה דבר מובן מאליו כלל ועיקר".

עוד הוסיף רום תוך הוקרת עובדי רשות התעופה האזרחית והצהיר. "חשוב לי לציין כי כל מה שנעשה, נעשה בזכותם של כלל אנשי רשות התעופה האזרחית, אחת החבורות המובחרות ביותר שהיה לי הכבוד לעמוד בראשן".

 
גיורא רום. עוזב את תפקידו 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: