אא

אירופלוט – חברת התעופה הרשמית של מנצ'סטר יונייטד

החברה הרוסית "לא עוצרת" וממשיכה לחדש - מציינת שיתוף פעולה ייחודי עם מועדון הכדורגל האנגלי שרק בשבוע האחרון דורג ע"י המגזין "פורבס" כמועדון השלישי בעולם עם שווי כספי של 3.16 מיליארד דולר. אופן סקיי נציגת החברה בישראל תארח סוכנים מצטיינים בתא הכבוד BOX של "אירופלוט" באיצטדיון "אולד טרפורד"

|||| ||||

אירופלוט, חברת התעופה המובילה של רוסיה, וחברה בברית התעופה 'סקיי טים', נוסדה בשנת 1923, ובסיסה בנמל התעופה הבינלאומי שרמטייבו במוסקבה. עפ"י סקר מקיף של ענף התעופה הבינלאומי לסיכום שנת 2014, אירופלוט, חברת התעופה הרוסית, מדורגת בין 5 החברות האירופיות המובילות בשיעור הצמיחה.

ראוי לציין כי בכל מדדי הכנסות התפעול ניצבת אירופלוט בין 5 חברות התעופה המובילות באירופה זו השנה השלישית ברציפות, חברת התעופה הרוסית היחידה הנכללת ברשימה זו. אירופלוט הגיעה להישגים אלה למרות המשבר הכלכלי ברוסיה והירידה הדרסטית בערכו של הרובל. התפוסה הממוצעת בטיסות החברה עמדה בשנה שעברה על 78.2%, תוצאה יוצאת דופן נוכח הנפילה בשוק התעופה הרוסי.

בכל המדדים השיגו חברת אירופלוט וקבוצת אירופלוט הישגים ראויים לציון בשנת 2014. אירופלוט עצמה הטיסה 23.6 מיליון נוסעים, גידול של 13% בהשוואה ל-2013, ואילו קבוצת אירופלוט כולה הטיסה 34.7 מיליון נוסעים, 10.7% גידול לעומת 2013. גם השנה קבוצת אירופלוט ממשיכה במגמת הגידול ובחודשיים הראשונים של 2015 הטיסה 5.1 מיליון נוסעים, גידול של 15.7% לעומת התקופה המקבילה אשתקד.

באמצעות שותפותיה בברית התעופה 'סקיי טים' אירופלוט מספקת שירותי טיסה ליותר מ-1,000 יעדים ב-178 מדינות. לאירופלוט אחד מציי המטוסים הצעירים ביותר באירופה, כשהגיל הממוצע של מטוסיה 5-6 שנים.

כחברת התעופה הרשמית של מנצ'סטר יונייטד, אירופלוט תספק ייעוץ אסטרטגי למועדון בנושא סידורי טיסה לקבוצה ולמנהליה. כמו כן אירופלוט תספק למועדון שירות טיסות צ'רטר מתאימות במיטב סגנון מחלקת העסקים במטוסי האיירבוס והבואינג החדישים שלה.

מנצ'סטר יונייטד האנגלית דורגה בשבוע האחרון  ע"י המגזין היוקרתי "פורבס", כמועדון השלישי בעולם עם שווי כספי של 3.16 מיליארד דולר, עוד קבע "פורבס "כי המועדון האנגלי "יודע לנצל יותר מכל קבוצת כדורגל אחרת בעולם את המותג שלה".

אפרים פורטיס, מנכ"ל אופן סקיי, העומדת לציין השנה מספר אירועים חגיגיים לרגל ציון  5 שנות ייצוג של חברת התעופה הרוסית בישראל : "אנו גאים לייצג את אירופלוט, החברה הרוסית המובילה, המחזקת בהתמדה את קשריה עם ישראל וניצבת היום בצמרת חברות התעופה הזרות הפעילות בישראל. נכון להיום מפעילה קבוצת איירופלוט 31 טיסות שבועיות סדירות מישראל לרוסיה. המספר הזה אומר את הכל מבחינת האמון של קבוצת אירופלוט בשוק הישראלי. במסגרת השיתוף עם קבוצת הכדורגל מנצ'סטר יונייטד שם רכשה החברה גם תא צפיה מיוחד BOX, החלטנו כבר השנה, להזמין מידי פעם סוכנים מצטיינים לצפיה במשחק באצטדיון במנצ'סטר, כולל ארוח כבוד שיכלול בין היתר ארוחה יוקרתית לפני ואחרי המשחק, הסעה למגרש, בר משקאות עשיר וחופשי לאורך המשחק ולפניו. לפני כשבועיים הוצאנו מישראל מספר אורחים שצפו במשחק מנצ'סטר יונייטד – ווסט ברומיץ וחזרו עם חוויות יוצאות דופן. זוהי הזדמנות שלנו להודות לציבור הסוכנים הנאמן שלנו, שיש לו חלק בלתי מבוטל בהצלחה של קבוצת אירופלוט גם בישראל ובפרט שהשנה נחגוג 5 שנות ייצוג החברה בישראל".

  אורי יבלונובסקי מחברת אופן סקיי ואלירן אמאנו מנהל מוקד מכירות בדיזנהויז אורחי כבוד של איירופלוט במשחק מנצ׳סטר יונייטד נגד ווסט ברומיץ

 



באיצטדיון 'אולד טרפורד' של מנצ'סטר יונייטד מוקצה לחברת אירופלוט תא כבוד מיוחד, 'בוקס', עם 8 מקומות. אל התא מגיעים האורחים 3 שעות לפני תחילת המשחק, כשנציג מיוחד מלווה אותם מרגע ההגעה ועד להושבה. לרשות האורחים עומד מלצר ותפריט גורמה מגוון, הכולל משקאות אלכוהוליים לאורך כל המשחק. דלת זכוכית מובילה מהתא למרפסת קטנה, וניתן לצאת ולהיכנס חזרה לתא לאורך כל המשחק.

שלל פינוקים בתא כבוד מיוחד, 'בוקס'


מי שזכה להתארח בתא הכבוד של אירופלוט,מספר על חוויה יוצאת דופן, כמובן, בנוסף לחוויה הכללית של הצפייה במשחק, הקהל הנרגש,הארוח המפנק והמקצועי בתא הכבוד לצד חגיגת הכדורגל בכללותה הינם בלתי נשכחים. ראוי לציין כי הלוגו של אירופלוט בולט ברחבי האצטדיון, מתנוסס לצדי המגרש ועל תא הכבוד.

כאוהדת גאה ונאמנה במשך שנים רבות של הספורט הרוסי, שיתוף הפעולה של אירופלוט עם מנצ'סטר יונייטד הוא עיסקת החסות הבינלאומית הראשונה של חברת התעופה. לדברי פורטיס שיתוף הפעולה מבוסס על ערכים משותפים כעבודת צוות, התמקדות באיכות, גאווה במורשת והשקפת עולם חדשנית בראייה עתידית.

 

 

 

 תא הכבוד BOX של "אירופלוט" באצטדיון "אולד טרפורד"

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: