אא

נדרשת התערבות שר האוצר בהחלטה שלא לסייע לחברות התעופה הישראליות לאחר משברים

במכתב משותף עליו חתומים דוד מימון מנכ"ל אל על, אורי סירקיס מנכ"ל ישראייר וניר דגן מנכ"ל ארקיע, זועמים המנכ"לים כי בוועדת השרים לענייני חברה וכלכלה צפויים לקבל החלטה שתקבע כי התעופה הישראלית נפקדת מסיוע בענף התיירות לאחר משברים

|| ||

מכתב משותף זועם של שלושת מנכ"לים חברות התעופה הישראליות, אל על, ישראייר וארקיע אל שר האוצר משה כחלון בנושא סיוע לתעשיית התיירות לאחר משברים.

במכתב עליו חתומים, דוד מימון, ניר דגן ואורי סירקיס, כי הובא לידיעתם שהנושא יובא לאישור היום (שני ) בוועדת השרים לענייני חברה וכלכלה, וכי הצעת ההחלטה אינה כוללת התייחסות למרכיב התעופה בכלל, והתעופה הישראלית בפרט.

השלושה כותבים לשר האוצר כי:" אין צורך להדגיש את תרומתן וחשיבות המשך קיומן של חברות התעופה הישראליות בעת שיגרה וחירום גם יחד. אירועי קיץ אשתקד, הדגישו את תרומתן של חברות התעופה הישראליות לשמירת שמי מדינת ישראל פתוחים וחברות התעופה הישראליות אפשרו את המשך פעילות התעבורה האווירית הרציפה בישראל וממנה במהלך מבצע "צוק איתן". השלושה עוד ומציינים במכתב לשר כחלון כי:" לא יעלה על הדעת כי ועדת השרים תפעל לקבלת החלטה בדבר סיוע לתעשיית תיירות לאחר משברים, אשר נפקד ממנה מקומה של התעופה הישראלית. ויודגש: תרומתה של התעופה הישראלית לקידומה של תעשיית התיירות הינה משמעותית כפי שהוצג בהזדמנויות רבות(לרבות על ידי משרד התיירות), ולפיכך מן הראוי כי גם לאחר משבר תכלול ההחלטה את ענף התעופה". החברות הישראליות מבקשות משר האוצר התערבות דחופה בשינוי ההחלטה.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהאורי סירקיסדוד מימוןניר דגן

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: