אא

החל מאפריל 2016 - טיסות ישירות לסין עם היינאן איירליינס

חברת התעופה הסינית הודיעה היום (שישי), על פתיחת הקו מבייג'ין לישראל ב 28 לאפריל. שר התיירות: ''הבעת אמון בפוטנציאל התיירות לישראל, הנחיתי את מערך השיווק של המשרד להוציא אל הפועל תכנית שיווק חסרת תקדים בסין''. מכירת כרטיסים בישראל תחל מייד אחרי החגים

|| ||

חברת התעופה הסינית,היינאן איירליינס, הכריזה היום (שישי), על פתיחת קו ישיר מתל אביב לבייג'ין ב-28 באפריל 2016, ועל התחלת מכירת הכרטיסים שתחל כבר בימים הקרובים בסין. בישראל ניתן יהיה להתחיל לרכוש כרטיסים אחרי החגים. החברה מתכוננת להפעיל 3 טיסות בשבוע, בימים ראשון שלישי וחמישי, במטוסים רחבי גוף איירבאס 330A. הטיסות תתבצענה בשתי מחלקות: 36 מושבים בעסקים ו-178 בתיירים.

על פי הכרזת היינאן, טיסות אלה תואמות את טיסות הפנים ארציות הישירות של החברה בסין, ובין היתר לשנגחאי, גוואנצ'ו ושנזן. הנוסעים יוכלו לעבור לטיסות רבות אחרות במחירים מוזלים, לדברי החברה. הטיסה תמריא מתל אביב בשעה 13:25 ותנחת בבייג'ין בשעה 05:00 ביום שלמחרת. הטיסה מתל אביב תארך 9 שעות וחצי ובחזרה 11 שעות.  לאחר מספר שנים של פעולות ומהלכים לפתיחת שוק התיירות הסיני לישראל, שכללו ביקורים הדדיים של משלחות מישראל ומסין של משרד התיירות בסיוע השגריר מתן וילנאי והצגת היתרונות הכלכליים של פתיחת קו לישראל, במשרד התיירות רואים הפתיחת הקו כהישג משמעותי לפעילות המשרד. כיום, פועל קו תעופה סדיר אחד בלבד , של אל על, בין בייג'ינג לנתב"ג.

שר התיירות, יריב לוין בירך על ההחלטה לפתוח את קו התעופה הישיר לישראל, ואמר: ״פתיחת הקו היא הבעת אמון בפוטנציאל התיירות לישראל והיא תאפשר הרחבה משמעותית של תנועת התיירים אשר יגיעו לישראל מסין. עם כניסתי לתפקיד הצבתי את הגדלת התיירות מסין כיעד מרכזי של המשרד, ופתיחת הקו מהווה נדבך מרכזי בתכנית העבודה וביעדים שהצבתי. בעקבות ההודעה על פתיחת הקו, הנחיתי את מערך השיווק של המשרד להוציא אל הפועל תכנית שיווק מקיפה וחסרת תקדים בסין, כך שכבר בשנת 2016 נרחיב באופן משמעותי את מערך מארגני התיירות המשווקים את ישראל בסין״. במשרד התיירות סבורים כי הגדלת קיבולת התעופה בין ישראל לסין תביא להגדלה ניכרת במספר התיירים המגיעים מסין לישראל, שכיום עומד על קרוב ל-40,000 בשנה. במשרד התיירות הדגישו כי מהלך שנקט המשרד בשיתוף עם המועצה הלאומית לכלכלה ומנהל האוכלוסין, לקיצור בשני שלישים של משך התקופה להנפקת ויזה לסינים המבקשים להיכנס כתיירים לישראל זכה להצלחה רבה.  בימים אלה מפעיל המשרד תכניות הכשרה לשפים בישראל, על ידי שפים מסין, כדי להתאים את המזון המוגש לתיירים מסין, לזה לו הם רגילים. מספר התיירים היוצאים מסין עולה בכל שנה באופן משמעותי. ב-2012 הפך שוק התיירות היוצאת מסין לגדול בעולם, עם נתונים של 83 מיליון תיירים סינים שטיילו ברחבי העולם. הוצאתם הכוללת נאמדת ב-102 מיליארד דולר. ב-2014 כבר טיילו בעולם 116 מיליון תיירים סינים והוצאתם הכוללת נאמדת ב-120 מיליארד דולר. בהתאם להערכות, בכל שנה בעשר השנים הקרובות, צפויים לצאת כ-25  מיליון תיירים מסין בפעם הראשונה.

ב-3 השנים האחרונות חל גידול ניכר באחוזים בתנועת התיירים מסין לישראל, אך עדיין מדובר במספרים נמוכים באופן יחסי לשוק התיירות הסיני: ב-2014 הגיעו לישראל כ-34,100 מבקרים מסין, עלייה של 36.2% לעומת 2013 ועלייה של 76% לעומת 2012 (ב-2013 הגיעו לישראל 25,042 מבקרים מסין וב-2012 הגיעו 19,416 מבקרים).

חברת התעופה Hainan Airlines הינה חברת התעופה הפרטית הגדולה בסין, והרביעית בגודלה בסין, לאחר החברות הממשלתיות: China Eastern Airlines, Air China ו-China Southern Airlines. היינאן מחזיקה ב-137 מטוסים ומפעילה כ-600 קווים מקומיים ובינלאומיים לכ-90 ערים.   

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: